کد خبر: ۷۵۴۸۵
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۶

دو محصول جدید ایران خودرو در عراق عرضه می شود/ رضایت مردم
مدیر سازمان دولتی سیاستگذار صنعت خودرو عراق:

دو محصول جدید ایران خودرو در عراق عرضه می شود/ رضایت مردم

مدیر سازمان دولتی سیاستگذار صنعت خودرو عراق با اعلام رضایت مردم از محصولات ایران خودرو از عرضه دو محصول ۲۰۷ و پارس اتوماتیک در بازار این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو اعلام کرد طلال حسین سلمان مدیرعامل شرکت اسکای در بازدید از خطوط تولید گفت: ایران خودرو با صادرات محصول 207 و پارس اتوماتیک به بازار عراق، توانست سهم خودرا دراین بازار توسعه دهد. تقاضای روزافزون مردم عراق برای خرید محصولات ایران خودرو، فرصت طلایی برای توسعه همکاری ها و فعالیت های دو کشور است.

وی با اشاره به اینکه عراق بازار راهبردی برای ایران است، گفت: محصولات ایران خودرو از جهت کیفیت و ایمنی نسبت به سایر برندها در عراق برتری دارند و مردم بر این باورند محصولات آن بخصوص سمند دارای قابلیت های خوبی بوده و نیاز آنها را تامین می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: صنعت خودروسازی برای دولت عراق اهمیت فراوانی دارد، لذا این شرکت خواستار تداوم و گسترش همکاری ها برای تولید و عرضه محصولات جدید به  بازار عراق است.

شرکت اسکای سازمان دولتی سیاستگذار در حوزه صنعت و تولید خودرو در عراق است و شرکت نبع زمزم (نماینده تولید و فروش محصولات ایران خودرو در عراق)تحت نظارت این سازمان فرایند تولید در عراق را اجرا می کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ