کد خبر: ۷۵۵۷۸
۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۹

آخرین تلاش برای بازگشت
مدیرعامل خبر داد:

آخرین تلاش برای بازگشت "وبصادر" در روزهای پایانی سال و پاسخ به بانک مرکزی

مدیرعامل بانک صادرات از ارسال پاسخ جامع به بانک مرکزی و رایزنی برای بازگشایی نماد این بانک تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: مدارک لازم را به سازمان بورس ارائه کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایبنا،حجت‌الله صیدی درباره بازگشایی نماد بانک صادرات اظهار داشت: سازمان بورس برای بازگشایی نماد، دو موضوع را مطرح کرده بود که در مورد همه بانک‌ها اعمال می کند. یکی صورت‌های مالی 3، 6 و 9 ماه و دیگری گزارش تفصیلی مدیریت بود که تا آخر بهمن ماه روی کدال قرار داده شد و از این بابت نقصی وجود ندارد.

وی افزود: موضوع دیگر تاثیر اعمال نامه بانک مرکزی و موارد مطرح شده در آن بود که بیشتر مستند به گزارش حسابرسی است. در این مورد پاسخ جامعی آماده و به بانک مرکزی ارسال کردیم. اگر در این موارد ابهامی وجود داشته باشد، بورس به بانک منعکس می‌کند وگرنه برای بازگشایی نماد هماهنگ می‌کنیم. البته احتمالا درباره این پرسش و پاسخ‌ها نیز بورس اطلاعیه شفاف‌سازی منتشر کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اطلاعات لازم به بورس داده شده و اگر اطلاعات بیشتری خواستند ارائه می‌دهیم. از روز گذشته نیز به صورت حضوری پیگیری کردیم تا بتوانیم تا پایان سال نماد را بازگشایی کنیم.شفافیت برای خود ما نیز با ارزش است،با مدارکی که به بورس دادیم و پاسخ به بانک مرکزی زمینه بازگشایی نماد آماده است و منتظر نظر کارشناسان بورس هستیم.

بنابراین گزارش،"وبصادر" از تیر سال گذشته با توقف 19 ماهه روبرو است البته دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده این بانک در 15 بهمن و 5 اسفند برگزار و سازمان بورس بر اساس آخرین اطلاعیه شرط بازگشایی نمادهای این بانک را تکمیل اطلاعات مالی و انتشار آن اعلام کرده  است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ