کد خبر: ۷۵۵۹۹
۱۳:۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۹

قطع همکاری
مدیرعامل خبر داد:

قطع همکاری"اخابر" با مشاورهای خارجی و بازگشت هیئت مدیره‌های استانی

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: وقتی هزینه‌های بسیار اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی بررسی شد، بی‌تردید مشاوره‌های خارجی را متوقف کردیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مجید صدری با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود گفت: در نظام درمان گاهی ناگزیریم جراحی کنیم، جراحی در نقطه‌ای که نمی‌دانید پشت آن چه خبر و تا چه حد بدخیم است.لذا در جراحی دو چیز بسیار مهم می‌شود، یکی تشخیص و دیگری درمان که هر کدام خطا باشد، آسیب جبران‌ناپذیری به همراه خواهد داشت و برگشت به گذشته هم هرگز ممکن نیست.

وی با بیان اینکه وضع ما در مخابرات هم همین است، افزود: وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینه‌های بسیاری می‌دهیم در حقیقت درد و درمان مشخص شد.بی‌تردید مشاوره‌های خارجی را متوقف کردیم تا در مورد آن بیشتر فکر کنیم اما در مشاوره‌های داخلی دو مسئله مطرح بود یکی اینکه بخشی از نیروهای مشاوره را می‌توانیم با نیروی انسانی خود با کمی توجه جایگزین کنیم و شرکت را از هزینه‌های فراوان مشاوره بیرونی نجات دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بخشی از آن نیز اعضای هیئت مدیره استانی بوده‌اند که پس از حذف این هیئت مدیره‌ها، قرار بود به مدت 6 ماه در سمت مشاوره بمانند اما 1.5 سال طول کشید.هر چند که پس از مدتی مزایای مالی آنان قطع می‌شد اما نگرانی من مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود.

صدری با بیان اینکه برای برگشت این عزیزان به پیکره اجرائی شرکت قرار گذاشتیم در الگوی سازمانی این شرکت بزرگ، جایی مناسب برای آنان در نظر گرفته شود، گفت: بر این اساس جریان اجرائی شرکت می تواند دقیقا از توانایی های آنان در مسیر نیازها استفاده کند.به این ترتیب خیالم راحت شد که تشخیص درد و درمان تا حدی درست انجام شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ