کد خبر: ۷۵۶۳۵
۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲

زمان عرضه بلوک ۵۰.۲ درصدی

زمان عرضه بلوک ۵۰.۲ درصدی "خرینگ" و دو بلوک" شدوص و قپیرا"

زمان عرضه بلوک ۵۰.۲ درصدی رینگ سازی مشهد مشخص شد و دو بلوک ۱۵.۴۸ و ۷.۸ درصدی دوده‌ صنعتی‌ پارس‌ و قند پیرانشهر هم آماده واگذاری شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق روال معمول گذشته، عرضه های بلوکی سهام شرکت ها در روزهای پایانی سال شدت گرفته و علاوه بر سازمان خصوصی سازی، مالکان عمده شرکت های بورسی و فرابورسی نیز در صدد واگذاری زیرمجموعه در هفته های پایانی سال بر آمده اند.

به این ترتیب، طبق جدیدترین برنامه اعلامی ، قرار است پویا فرازکیش در روز 21 اسفند، از طریق کارگزاری توسعه اندیشه دانا اقدام به عرضه 7.8 درصد از سهام قند پیرانشهر کند که شامل 15 میلیون 654 هزار سهم و به قیمت پایه هر سهم 950 تومان و به صورت یکجا و نقد است.

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی نیز که مالک 15.48 درصد سهام دوده‌ صنعتی‌ پارس‌ است ، 26 اسفند به وسیله کارگزاری بانک ملی بیش از 18 میلیون و 570 هزار سهم این شرکت دارای صف خرید را به قیمت پایه هر سهم 4757 ریال به صورت 26.5 درصد و مابقی اقساط عرضه خواهد کرد.

همچنین بعد از اعلام واگذاری 50.2 درصد شرکت رینگ سازی مشهد در روزهای قبل ، ایران خودرو 26 اسفند به وکالت از شرکت قطعات اتومبیل ایران و گسترش‌ سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو ، بالغ بر 223 میلیون و 396 هزار سهم را از طریق کارگزاری نهایت نگر به مزایده می گذارد.

قیمت پایه فروش هر سهم "خرینگ" 3223 ریال و به ارزش 72 میلیارد تومان تعیین شده که به صورت یکجا و 10 درصد نقد و باقی اقساط 5 ساله در بورس عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ