کد خبر: ۷۵۶۷۱
۰:۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲

محصول اتوماتیک در سبد تولید ایران خودرو کرمانشاه قرار گرفت

محصول اتوماتیک در سبد تولید ایران خودرو کرمانشاه قرار گرفت

معاون مهندسی ایران خودرو با تشریح وضعیت تولید در ۳ سایت این خودروساز،از اضافه شدن تولید پارس اتوماتیک طی دو ماه گذشته به سبد محصولات سایت ایران خودرو کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایکوپرس، احمد حاجی خلیلی با بیان اینکه راه اندازی سایت کرمانشاه موجب اشتغال مستقیم بیش از 400 نفر نیروی کار شده،گفت: با توجه به روند رو به رشد تولید،‌ نوبت دوم سایت کرمانشاه فعال شده و تولید روزانه آن 120 دستگاه خودرو است که این تعداد قابل افزایش به 150 دستگاه خودرو در دو نوبت کاری است.

وی بهینه سازی و بهره‌وری بالا برای تولید سودآور را از نتایج فعالیت سایت های استانی ایران خودرو عنوان کرد و گفت: در سایت مازندران نیز پروژه های بهبود مناسبی اجرا کردیم که ظرفیت تولید از 100 دستگاه به 200 دستگاه افزایش یافته است.

حاجی خلیلی با اشاره به تجمیع تولید محصولات شاسی بلند در ایران خودرو خراسان گفت: پروژه ای با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان برای افزایش ظرفیت تولید در این پایگاه ایران خودرو تعریف شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید. برنامه تولید با ظرفیت 600 دستگاه در روز بود که بعد از ارتقا و بهبود صورت گرفته تا پایان سال به 700 دستگاه و تا تیرماه  سال آینده به 750 دستگاه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ