کد خبر: ۷۵۷۱۵
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴

احتمال ۹۹ درصدی تغییر مدیرعامل
یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

احتمال ۹۹ درصدی تغییر مدیرعامل "فملی"و ۲ عضو هیات مدیره/سمت جدید مدیرقبلی

یک مقام مسئول از احتمال ۹۹ درصدی تغییر مدیرعامل ملی مس و دو عضو تازه وارد هیات مدیره در روز جاری خبر داد و و سمت جدید مدیر قبلی را اعلام کرد.

یک مقام مسئول در شرکت ملی مس در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت تکلیف مدیریت این شرکت 6 هزار میلیارد تومانی اعلام کرد: از حدود دو هفته پیش تغییر مدیرعامل "فملی" با احتمال 50 درصدی همراه بود اما امروز به 99 درصد رسیده و طبق برنامه قرار است جلسه معرفی مدیرعامل جدید و دو عضو تازه وارد هیات مدیره ساعت 12:30 دقیقه امروز برگزار شود.

وی ادامه داد: مراد علیزاده هنوز احساس تکلیف کرده و حاضر به تحویل سمت نیست اما با توجه به صدور حکم مشاور وزیر صنعت که هفته قبل صادر شده و همچنین غیبت دیروز ، به احتمال زیاد ، این بار تغییر مدیر عامل قطعی است . باید حال باید منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره تا ساعتی دیگر بود.

وی با اعلام اینکه مراد علیزاده دقایقی پیش وارد دفتر مرکزی شرکت در تهران شده و تغییر مدیرعامل به احتمال خیلی زیاد قطعی است ، افزود: علاوه بر این قرار است دو عضو هیات مدیره هم تغییر کنند و طی آن ابوالفضل متین و محمد اسفندیار از سرمایه گذاری ملی ایران و صدر تامین تغییر کنند. 

به گفته وی در جریان مجمع سالانه "فملی" ، صندوق صندوق بازنشستگی مس بجای سرمایه گذاری ملی ایران ، وارد هیات مدیره شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ