کد خبر: ۷۵۷۳۴
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴

شرایط و قیمت فروش پژو ۵۰۸ اتوماتیک اعلام شد
توسط ایران خودرو:

شرایط و قیمت فروش پژو ۵۰۸ اتوماتیک اعلام شد

ایران خودرو از آمادگی شرکت ایکاپ برای فروش محدود نقدی و اعتباری پژو ۵۰۸ اتوماتیک جی تی لاین به خبر داد و شرایط و قیمت این محصول را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو اعلام کرد طرح فروش نقدی و اعتباری پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می توانند پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین مدل 2017 را به مبلغ نهایی 224 میلیون تومان به رنگهای سفید،نقره ای، مشکی، ذغالی و خاکستری و با موعد تحویل 10 روز ثبت نام کنند.

در طرح فروش اعتباری پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین ، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 144 میلیون تومان و مابقی 24 ماهه و طی چهار چک 6 ماهه به مبلغ هرکدام 26 میلیون  و153 هزار تومان ثبت نام کنند . این خودرو با موعد تحویل حداکثر 15 روز و به رنگ های سفید، نقره ای، مشکی، ذغالی و خاکستری قابل عرضه است.

همچنین به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در نام نویسی، کنترل هایی چون هر کد ملی یک دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. از سوی دیگر، امکان ثبت نام در این طرح صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم است.

متقاضیان خرید نقدی پژو 508 می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. فروش اعتباری پژو508 اتوماتیک جی تی لاین فقط از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور صورت می گیرد . تحویل خودرو درنمایندگی های منتخب ایکاپ انجام می شود.

خودروها آماده تحویل هستند و شرکت ایکاپ در اسرع وقت نسبت به تخصیص خودرو به مشتریان اقدام می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات خودرو به آدرس www.ikco-peugeot.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ