کد خبر: ۷۵۷۶۷
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵

۳ شاهین طلایی تبلیغات ایران برای اپراتور اول

۳ شاهین طلایی تبلیغات ایران برای اپراتور اول

همراه اول سه تندیس شاهین طلایی در بخش های تبلیغات حمایتی، ترویج فروش و مسئولیت های اجتماعی سومین جشنواره تبلیغات ایران را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، با رویکرد ملی و به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی تبلیغاتی، عصر دیروز با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد، محمد حیدری مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد و جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان حوزه تبلیغات در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

نوبخت در این همایش ضمن اشاره به اهمیت تبلیغات گفت: امروزه همه کشورها بر اساس مفهوم توسعه یافتگی تعریف می شوند و هر کشوری که توسعه یافته تر باشد، جایگاه بالاتری هم دارد.

وی با اشاره به هدف چشم انداز ۲۰ ساله (افق۱۴۰۴) در راستای کسب جایگاه اول منطقه گفت: این موضوع یک انتخاب نیست، یک الزام است و با توجه به شایستگی های علم و فناوری ایران، باید از همه ظرفیت ها برای رسیدن به آن استفاده کرد و دولت تبلیغات را از این جهت که ظرفیت های ملی را نشان می دهد، ارج می نهد.

بنابراین گزارش،همراه اول در این جشواره تندیس شاهین طلایی بخش تبلیغات حمایتی برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی، شاهین طلایی بخش ترویج فروش برای سه اثر (فرمول یک، دور دوستاتو خط بکش، اپلیکیشن همراه من ) و شاهین طلایی بخش مسئولیت های اجتماعی را کسب کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ