کد خبر: ۷۵۸۰۸
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷

وعده جدید مدیرعامل سایپا: ایران دومین پایگاه سیتروئن در جهان می شود

وعده جدید مدیرعامل سایپا: ایران دومین پایگاه سیتروئن در جهان می شود

مدیرعامل سایپا ضمن بازدید از کارخانه پژوسیتروئن،از آمادگی طرف فرانسوی جهت انتقال فناوری به ایران و کمک به سایپا برای ارتقای سطح دانش طراحی خودرو و قطعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس سایپا از قول جدید محسن جهرودی خبر داد که هفته پیش به دعوت مدیرعامل پژوسیتروئن به فرانسه سفر کرده و آن را یکی از مهم ترین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران دانست.

وی با بیان اینکه سیتروئن یک خودروساز معتبر جهانی است،گفت: تولید مشترک دو خودروی سیتروئن C3 و C3RX در سایت تولید مشترک دو گروه در شهر کاشان در برنامه سایپا در نظر گرفته شده است.قرار است در آینده خودروهای دیگری همچون C4 و C6 هم در ایران تولید شوند.همچنین قرار است خودروهای کلاس شاسی بلند و SUV سیتروئن نیز به سبد تولیدات این شرکت در ایران اضافه شوند.

این مقام مسئول در بازدید از مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی سیتروئن در فرانسه،از فراهم شدن مقدمات توافق های مهم دو طرف بر سر انتقال دانش فنی به ایران و تبدیل کردن آن به پایگاه صادرات خودروهای سیتروئن به سرتاسر جهان خبر داد و گفت: قرار است در همین راستا ایران به مهم ترین پایگاه تولید سیتروئن در دنیا پس از فرانسه تبدیل شود.

جهرودی برنامه همکاری مشترک سایپا و سیتروئن را دارای مراحل مختلفی دانست که قرار است به تدریج با گذر زمان پیش رفته و در سال های آتی هم خودروهای جدیدی همزمان با تولید در خاک فرانسه در ایران تولید و صادر شوند.بر این مبنا قرار است دو شرکت، یک هیئت کارشناسی مشترک ایجاد کنند تا تمام مسائل فنی مربوط به برنامه همکاری، توسط اعضای آن پیگیری شود.

بنابراین گزارش،همکاری جدید سایپا و سیتروئن مهرماه سال گذشته و همزمان با سفر کارلوس تاوارس به ایران آغاز شد که برنامه سیتروئن در روز امضای قرارداد،تولید خودروهای باکیفیت و پاسخگویی به نیاز بازار ایران و صادرات به بازارهای خارجی اعلام شد.پژوسیتروئن همکاری خود با ایران خودرو را هم آغاز کرده و محصولات مختلفی از گروه پژو قرار است در این شرکت تولید شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
2
0
پاسخ
هر چه وعده ها بیشتر میشه فیمت سهامش پایینتر میاد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ