کد خبر: ۷۵۸۴۰
۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹

تسویه سود سهام عدالت ۵۸۰ میلیاردی روستاییان آغاز شد
سازمان خصوصی سازی:

تسویه سود سهام عدالت ۵۸۰ میلیاردی روستاییان آغاز شد

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: باقیمانده سود سهام عدالت سال مالی ۹۵ شرکت‌های سرمایه‌پذیر مربوط به روستاییان و عشایر از ۱۷ اسفند جاری به‌تدریج واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: واریز سود سهام عدالت مرحله تکمیلی روستاییان و عشایر که جزء مشمولان سهام عدالت هستند، از 17 اسفند به‌تدریج انجام می‌شود. بر این اساس، مانده سود یکی دیگر از دو گروه باقی‌مانده مشمولان سهام عدالت در حالی از طریق شعب بانک‌های عامل و مؤسسات مالی که مشمولان مزبور شماره شبای بانکی خود را از طریق آن به سامانه سهام عدالت اعلام کرده‌اند، پرداخت خواهد شد که تنها تسویه مابقی سود سهام عدالت یک گروه دیگر از مشمولان باقی مانده است.

بر این اساس، تعداد مشمولانی که در این مرحله به‌عنوان واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۹۵ برخوردار شده‌‌اند، حدود ۱۲ میلیون نفر از روستاییان و عشایر هستند که مبلغی بالغ بر ۵۸۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت آنان از سوی سازمان خصوصی‌سازی و از طریق بانک‌های عامل به‌تدریج به حساب آنان واریز می‌شود.

بنابراین گزارش،تاکنون تسویه سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۹۵ شرکت‌های سرمایه‌پذیر مربوط به ۱۸ گروه از مشمولان انجام شده و با تسویه سود سهام عدالت روستاییان و عشایر (به‌عنوان گروه نوزدهم از مشمولان)، با تلاش‌های صورت‌گرفته امید است تسویه سود سهام عدالت آخرین گروه از مشمولان که شامل کارکنان و شاغلان دستگاه‌های اجرائی و بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی است، تا قبل عید انجام و به حساب مشمولان این گروه واریز شود.

همچنین آن‌دسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه‌های مربوط به خود، اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده‌‌اند و نیز آن‌دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از تأیید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با همه گروه‌ها، سود سهام خود را در اوایل سال آینده دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ