کد خبر: ۷۵۹۳۹
۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲

مجمع فوق العاده زیرمجموعه ایران خودرو لغو شد/ احتمال تنفس مجمع دوم

مجمع فوق العاده زیرمجموعه ایران خودرو لغو شد/ احتمال تنفس مجمع دوم

مجمع فوق العاده شرکت الکتریک خودرو شرق لغو و تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به زمان دیگری موکول شدو احتمال به تنفس کشیده شدن مجمع دوم نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیرو اعلام زمان مجمع فوق العاده شرکت الکتریک خودرو شرق در 22 اسفند جاری، این مجمع لغو شد تا تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شود.

همچنین قرار است ساعت 11 امروز مجمع عادی به طور فوق العاده "خشرق" برای انتخاب هیات مدیره در مشهد برگزار شود، که احتمال به تنفس کشیده شدن آن وجود دارد.

این زیرمجموعه  31.5 میلیارد تومانی ایران خودرو در حالی 21 بهمن ماه برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را اعلام کرده که به رغم عدم دریافت مجوز از سازمان بورس ،اقدام به تعیین زمان برگزاری مجمع فوق العاده کرده بود.

"خشرق" در نظر داشت با تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف پروژه های ایجاد مشارکت برای تولید کانکتور و ترمینال در ایران با شرکت تایوانی، پروژه تولید دسته سیم های پژو301 و پروژه تولید نودهای الکتریکی شبکه اکوماکس ، سرمایه فعلی را به 63 میلیارد تومان برساند.

گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران با 45.4 درصد و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با 10.8 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ