کد خبر: ۷۵۹۴۲
۱۴:۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱

کسب رتبه اول

کسب رتبه اول "همراه" در جشنواره ملی ارتباطات

در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات سال جاری، همراه‌ اول موفق به کسب بالاترین امتیاز در بین اپراتورهای تلفن همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شرکت ارتباطات سیار،مراسم هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و صد و چهل و یکمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات صبح امروز با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، رمضانعلی سبحانی‌فر رییس کمیته مخابرات مجلس، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران و مسؤولان صنعت ارتباطات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد. 

آذری جهرمی گفت:‌ ما به لطف خداوند و زحمات همه همکاران موفق شدیم تمامی شاخص ‌های عمومی و اختصاصی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه بدهیم.برای این رشدی که در زمینه ۳G و ۴G ایجاد شده، باید از همراه اول تشکر کنیم. ایرانسل هم در اسرع وقت پوشش خود را کامل خواهد کرد. همچنین به دلیل اتفاقی که در مناطق روستایی به خاطر رومینگ ملی افتاده، پوشش پهن باند گوشی همراه گسترده شده است.

وی ادامه داد:‌ برای اینکه بتوانیم شاخص های حوزه ارتباطی را توسعه دهیم، سال آینده هم باید با استفاده از ظرفیت در راستای توسعه تحول دیجیتال و فعال سازی بیشتر فضای فناوری اطلاعات گام بردایم که باعث افزایش بهره روی، اشتغال، رفاه عمومی، ثروت ملی و بهبود شاخص های عمومی خواهد بود.

در ادامه این مراسم، برگزیدگان هشتمین جشنواره فاوا معرفی شدند که براساس این ارزیابی و نتایج حاصله از آن، در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار، همراه اول بالاترین تقدیرنامه اعطا شده در این بخش را از آن خود کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ