کد خبر: ۷۵۹۵۶
۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲

فروش ۲۵ زیرمجموعه بنیاد تعاون ناجا و صندوق نفت در سامانه جدید
معاون فرابورس اعلام کرد:

فروش ۲۵ زیرمجموعه بنیاد تعاون ناجا و صندوق نفت در سامانه جدید

معاون فرابورس با اشاره به آمادگی صندوق نفت برای فروش ۴ شرکت از طریق سامانه ادغام و تملیک،گفت: فهرست ۲۱ شرکت آماده واگذاری بنیاد تعاون ناجا نیز دریافت شده تا بعد از بازاریابی، عرضه شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سید مهدی علم‌الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس از دریافت فهرست 21 شرکت آماده واگذاری بنیاد تعاون ناجا به فرابورس ایران خبر داد و به سنا گفت : بعد از انجام بازاریابی و مذاکره با مشتریان احتمالی، مرحله عرضه این تعداد شرکت از مجرای بورس انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی صندوق بازنشستگی نفت برای فروش 4 شرکت زیرمجموعه از طریق سامانه ادغام و تملیک گفت: برای خرید این شرکت‌ها، هم مشتری داخلی و هم خارجی مراجعه و در مرحله اول تقاضای دریافت اطلاعات شده‌ که انتظار می رود با توجه به اطلاع‌رسانی قوی و شفاف به بازار، استقبال مناسبی از این مجموعه‌ها صورت گیرد.

این مقام مسئول، معافیت مالیاتی نقل و انتقال سهام وشفافیت در واگذاری سهام و کشف قیمت عرضه را از مهم‌‌ترین مزایای راه‌اندازی این سامانه دانست و تاکید کرد: بعد از تعطیلات و در آغاز سال جدید نیز با مخاطبان سامانه ادغام و تملیک مکاتبه می‌کنیم و این امکان جدید را که مجموعه بازار سرمایه برای آنها فراهم کرده است بار دیگر تشریح خواهیم کرد.

علم الهدی ادامه داد: از طریق راه‌اندازی این سامانه جدید اعلام فروش سهام شرکت از طریق تریبون بورس و فرابورس به اطلاع تمامی فعالان بازار سرمایه و خارج از بازار سرمایه می‌رسد. ضمن اینکه شرکت فروشنده، همزمان می‌تواند آگهی نیز منتشر و اقدام به بازاریابی کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ