کد خبر: ۷۵۹۶۰
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اوراق اجاره هزار و 60 میلیاردی 3 زیرمجموعه هلدینگ معدنی با سود 16 درصدی
مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس خبر داد:

اوراق اجاره هزار و 60 میلیاردی 3 زیرمجموعه هلدینگ معدنی با سود 16 درصدی

مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس از موافقت با انتشار هزار و ۶۰ میلیارد تومان اوراق اجاره با سود 16 درصدی و برای سه زیرمجموعه هلدینگ میدکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بیگ زاده و اوراق بهادار با اعلام اینکه پروژه های شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ میدکو از طریق بازار بدهی تأمین منابع مالی می شوند به سنا گفت: موافقت اصولی 400 ، 360 و 300 میلیارد تومان اوراق اجاره برای سه شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد بوتیای ایرانیان و بابک مس ایرانیان از طرف سازمان بورس صادر می شود.

وی ادامه داد: اوراق قابل انتشار هر سه شرکت با سود 16 درصدی و سر رسید 4 ساله و با مکان معامله ثانویه در فرابورس بوده و تامین سرمایه لوتوس پارسیان، بازارگردان و متعهدپذیره نویس اوراق مربوط به فولاد سیرجان ایرانیان و بابک مس ایرانیان و تامین سرمایه امید عهده دار فولاد بوتیای ایرانیان و با ضمانت بانک پاسارگاد هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: بابک مس ایرانیان برای تأمین منابع تکمیل کارخانه تولید مس کاتدی و تأمین سرمایه در گردش، فولاد بوتیای ایرانیان با هدف منظور تأمین بخشی از منابع مالی طرح فولادسازی، احیاء مستقیم و نیروگاه سیکل ترکیبی، ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه گندله‌سازی و فولاد سیرجان ایرانیان نیز برای تأمین نقدینگی هزینه‌های باقی مانده پروژه فولادسازی و اصلاح ساختار مالی، این اوراق را پذیره نویسی خواهند کرد.

بیگ زاده افزود: اوراق مشارکت، اوراق اجاره، اوراق مرابحه، سفارش ساخت و سلف موازی استاندارد از جمله ابزارهایی بوده که توسط شرکت های حوزه صنایع معدنی استفاده شده است. در آینده با توجه به معرفی ابزارهای جدیدی مثل اوراق اجاره مبتنی بر سهام و اوراق منفعت شاهد بهبود در تأمین مالی این صنایع خواهیم بود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ