کد خبر: ۷۵۹۸۸
۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳

زمان دقیق بازگشت
بورس پرس خبر می دهد:

زمان دقیق بازگشت "وبصادر و پارس" بستگی به یک احتمال دارد

نماد دو بانک پارسیان و صادرات با تکیه بر با تکمیل اطلاعات و اعلام مواضع سازمان بورس آماده بازگشایی شده اما زمان دقیق آن که بستگی به یک احتمال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تکمیل اطلاعات میاندوره ایی بانک صادرات و پارسیان و توضیح درباره علت پیش بینی زیان 788 و 291 ریالی و اعلام مواضع سازمان بورس، نماد این دو بانک آماده بازگشایی شده است.

براساس این گزارش، این رویداد در حالی می تواند منجر به آزاد شدن سرمایه سهامداران بعد از 20 و 16 ماه بلوکه شدن و در روزهای پایانی شود که بازگشت به بورس "وبصادر و پارس" امروز یا شنبه خواهد بود اما زمان دقیق آن که تاساعتی دیگر مشخص می شود ، بستگی به اعلام مواضع سازمان بورس درباره بانک تجارت دارد.

بنابراین اگر محرز شود که بانک تجارت امروز قادر به پاسخ به سازمان بورس است ، نماد این سه بانک در روز شنبه باز خواهد شد. در غیر این صورت سازمان بورس امروز نماد بانک های صادرات و پارسیان را باز می کند. 

این درحالی است که سازمان بورس در تلاش است تا با توجه زمان دو روزه تسویه معاملات ( T+2 )،  حداکثر تا شنبه نماد هر سه بانک یا دو بانک باز شود.

بنابراین سهامداران بانک های صادرات، پارسیان و احتمالا" تجارت تا ساعتی دیگر یا شنبه شاهد بازگشایی نماد خواهند شد تا تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ