کد خبر: ۷۶۰۱۰
۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴

اولین شرکت روسی دو قرارداد نفتی با ایران امضا می کند

اولین شرکت روسی دو قرارداد نفتی با ایران امضا می کند

یک منبع آگاه در شرکت زاروبژنفت روسیه گفت: این شرکت به عنوان نخستین شرکت نفتی روسی دو قرارداد نفتی با شرکت ملی نفت ایران، امضا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،یک منبع در شرکت زاروبژنفت به خبرگزاری تاس اعلام کرد: این شرکت قرار است امروز دو قرارداد برای فعالیت در میدان های نفتی آبان و پایدار غرب با شرکت ملی نفت ایران منعقد کند.

بر اساس این قرارداد شرکت زاروبژنفت در قالب یک کنسرسیوم با همکاری شرکت انرژی دنا در میدان های نفتی یاد شده فعالیت خواهد کرد.تاکنون جزییاتی از مدت زمان و مبلغ این قرارداد منتشر نشده است.

بنابراین گزارش، مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه پیشتر گفته بود به نظر می رسد در حوزه نفتی شاهد تغییراتی در نوع رویکرد مسئولان نفتی دو کشور هستیم.امضای تفاهمنامه بهینه سازی میدان های نفتی پایدار غربی و آبان بین شرکت زاروبژنفت و شرکت ملی نفت و میدان های چشمه خشک، چنگوله، دهلران، منصوری، آب تیموری و میدانهای گازی فرزاد دو آزادگان با شرکت های نفتی و گازی گازپروم، گازپروم نفت، لوک اویل، تات نفت و نیز امضای 15 یادداشت تفاهم همکاری با روس نفت از مصادیق بارز این تغییر رویکرد است که تا سه سال پیش سابقه نداشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ