کد خبر: ۷۶۰۳۴
۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶

واکنش مشاور روحانی به ادعای پرحاشیه نماینده مجلس

واکنش مشاور روحانی به ادعای پرحاشیه نماینده مجلس

مشاور رئیس‌جمهوری به ادعای نماینده مجلس مبنی بر عدم توانایی پرداخت حقوق دو نیروی نظامی توسط رییس جمهور واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، هنوز چندماهی از سخنان پرحاشیه جواد کریمی‌قدوسی و مواضع درباره جاسوس‌بودن برخی اعضای گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای نگذشته بود که وی دوباره به صدر خبرها بازگشت، آن‌هم با قراردادن ویدئویی از خود که در آن نه مخاطب مشخص است و نه محل سخنرانی.

حالا دور جدیدی از همان ادبیات شناخته‌شده از سوی کریمی‌قدوسی در آستانه سال جدید مطرح شده است. وی حکایتی جهت پاسخ حسن روحانی به نامه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره بودجه نیروهای نظامی مطرح کرده و اینکه رییس جمهور مدعی شده نمی‌تواند حقوق دو نیروی نظامی را بپردازد، سخنی که هنوز به اتمام نرسیده، واکنش نمایندگان مجلس و مشاور رئیس‌جمهوری را به دنبال داشت.

این نماینده مجلس مدعی شده اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ٩٧ مجلس به وی گفته‌‌اند روحانی در دیداری به آنها گفته، من به دو ارتش نمی‌توانم حقوق بدهم هم به سپاه و هم به ارتش، هم به شاغلین و هم به بازنشسته‌ها و هم پاداش خدمت. ادعایی که حالا از سوی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس رد می‌شود.

شهروز برزگر نماینده سلماس که عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس نیز بوده، درباره سخنان و مواضع اخیر کریمی‌قدوسی به شرق گفت: چنین چیزی مطرح نبوده و نه من شنیده‌ام و نه در جلسه‌های ما عنوان شده و نه اینکه در جلسه‌های تلفیق دراین‌باره حرفی زده شده و نه شخص رئیس‌جمهور در این زمینه سخنی گفته‌اند. به‌هرحال وی مواضعی را مطرح کرده‌‌اند که باید بررسی شود این حرف‌ها مستند است یا خیر. کریمی‌قدوسی حذف سپاه را خواسته نظام غرب دانسته و با کنایه به روحانی گفته،آنها هستند که می‌گویند شما باید از دو ارتش یکی را حذف کنید.

واکنش آشنا به قدوسی

واکنش به کریمی‌قدوسی محدود به مجلس نشد و حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری نیز در پیامی تلگرامی به ادعای کریمی‌قدوسی واکنش نشان داده و اعلام کرد: آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصل‌ هستند، بهتر است اول از بزرگ‌ترها استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده‌ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده‌ام آنها احتمالا ناآگاهانه منویات سرسخت‌ترین دشمنان انقلاب را با بیانی به‌ظاهر بسیار انقلابی ترویج می‌کنند، آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می‌دمند.

وی افزود: آنان نه فقط حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشند، بلکه حاضرند برای گرم‌کردن یک مجلس خلوت، مکاتبه‌ای را که مدعی هستند بین دو مقام ارشد نظام مبادله شده، از روی گوشی هوشمند خود قرائت کنند. واقعا که گوشی از شما هوشمندتر است.

کریمی‌قدوسی همچنین مدعی شده ٢٣ دی سال جاری،حسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح به روحانی نامه نوشته و درخواست تخصیص بودجه‌های نیروهای مسلح را داشته است. باقری در این نامه خطاب به روحانی نوشته،مشکل دارد به وجود می‌آید.

وی در این ویدئو گفته،روحانی به‌جای آنکه زیر نامه باقری خطاب به محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت بنویسد به درخواست باقری رسیدگی کنید، مسئله دفاع مهم است، نتیجه را به من گزارش بدهید، نوشته بودجه‌های نیروهای مسلح صرف تخریب دولت می‌شود.

قدوسی که از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری به‌شمار می‌آید، همچنین مدعی شده رئیس‌جمهوری در امضای این نامه، نوشته،بودجه نیروهای مسلح طبق قانون اساسی از بودجه همراه ریخت‌وپاش‌های عجیب‌وغریب گروه‌های به‌اصطلاح فرهنگی و تبلیغاتی باید جدا شود. بخش بزرگی از بودجه نیروهای مسلح به‌جای دفاع از کشور، صرف تخریب دولت می‌شود که قانونا و شرعا حرام است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ