کد خبر: ۷۶۰۴۹
۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

اقدامات
مدیرعامل و عضو هیات مدیره اعلام کردند:

اقدامات "وبصادر" برای حقوق بازنشستگان و پرداخت اقساط وام

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک صادرات از برنامه های مدنظر برای تعیین تکلیف آیین نامه همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت ا... صیدی در جریان دیدار با نمایندگان و اعضای کانون بازنشستگان بانک صادرات از برنامه های مدنظر برای بازنشستگان بانک خبر داد و با بیان اقدامات و فعالیت های انجام شده برای تکریم پیشکسوتان بانک، حضور در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان بانک را موجب ایجاد انگیزه کار و فعالیت بیشتر عنوان کرد.

رضا صدیق عضو هیات مدیره "وبصادر" نیز با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت پیشکسوتان بانک، از انجام برخی مکاتبات با صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها برای تعیین تکلیف آیین نامه همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد وگفت: امیدواریم اولین بانکی باشیم که به محض رفع موانع قانونی، همسان سازی را در بانک اجرا کنیم.

وی افزود: برنامه ریزی برای پرداخت اقساط وام کارکنان و بازنشستگان بانک از طریق افتتاح صندوق سپرده پس انداز همکاران با همکاری بیمه سرمد در حال انجام است که درصورت تحقق، بخشی از اقساط وام های همکاران شاغل و بازنشسته از این محل پرداخت خواهد شد.همچنین برخی اماکن بانک برای تبدیل شدن به خوابگاه در تهران برای رفاه حال همکاران و بازنشستگان بانک در سفر های ضروری به پایتخت تجهیز شده است.

انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ