وی با اشاره به راهاندازی ۳۵ سایت اضطراری برای نقاط پرترافیک در این ایام افزود: پایش در تمام مراکز استانها به صورت شبانهروزی و هفت روز هفته به صورت متمرکز انجام میشود. در جهت متعادل کردن شبکه و مدیریت متمرکز ترافیک در لحظات و نقاط پرافیک، نیز مدیریت خوبی روی شبکه انجام خواهد شد، مشخصا برای شهرهای مسافرپذیر و نقاطی که ظرفیت بیشتری نیاز دارند، مانند راهیان نور و مشهد مقدس که هم در زمینه مدیریت ترافیک و افزایش ظرفیت شبکه به صورت متمرکز این کار انجام خواهد شد.
این مقام مسئول درباره برنامه های بخش خدمات مشترکین همراه اول برای نوروز اظهار داشت: در بخش فروش تمام فروشگاههای همراه اول به صورت دوره ای باز هستند. در بخش خدمات مشتریان نیز پاسخگویی ۲۴ ساعته مرکز تماس را خواهیم داشت و هیچ وقفهای در این حوزه نخواهد بود. به علاوه در حدود ۲۵۰ نقطه، خدمترسانی به صورت حضوری انجام میشود به خصوص در مسیرهای پرتردد تمهیداتی اندیشیده شده که به صورت حضوری به مسافران نوروزی بر حسب ضرورت خدمترسانی شود.
آرپناهی با اشاره به اقدامات حوزه بازاریابی همراه اول نیز گفت: در حوزههای بازاریابی هم برنامههایی تدارک دیده شده از جمله جشنواره عیدانه اول که بصورت تصادفی قرعهکشی شده و به مشترکانی که #۹۷* را شمارهگیری کنند، تا ۵۰ هزار تومان عیدی هدیه شود. در جشنواره اپلیکیشن همراه من نیز، از اول تا ۱۳ فروردین به صورت روزانه قرعهکشی و اهدای جوایز انجام خواهد داشت.با توجه به نقشی که تلفن همراه در زندگی مردم دارد، تلاش شده در ایام عید مشکلی در ارتباطات مردم ایجاد نشود و مشترکان همراه اول بتوانند از یک شبکه باکیفیت و سرویس خوب بهرهمند شوند.
انتهای پیام