کد خبر: ۷۶۰۵۴
۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

 مجمع فوق العاده دو شرکت + لغو مجمع یک سرمایه گذاری

مجمع فوق العاده دو شرکت + لغو مجمع یک سرمایه گذاری

لغو مجمع سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان به همراه زمان مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی و فرابورسی گروه مپنا و سرمایه گذاری مس سرچشمه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،دو شرکت فرابورسی و بورسی سرمایه گذاری مس سرچشمه برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و گروه مپنا جهت تغییر سال مالی زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کردند.

در این راستا،"سرچشمه" ساعت 10 روز سه شنبه 18 فروردین سال آتی در موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس واقع در کرمان و "رمپنا" در ساعت 14 روز یکشنبه 26 فروردین در بلوار میرداماد، نبش کوچه کجور، پلاک 231 به این مجامع می روند.

بنابراین گزارش،سرمایه گذاری مس سرچشمه مجوز افزایش سرمایه 40 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 200 به 280 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "سرچشمه" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران بخشی از مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر می شود.موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس مالک 54.7 درصدی این شرکت فرابورسی محسوب می شود.

همچنین مجمع فوق العاده شرکت بورسی سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان که قرار بود 27 اسفند جاری برگزار شود،لغو و و تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام م شود،موکول شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ