کد خبر: ۷۶۰۵۷
۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

رحیم مشایی بازداشت شد

رحیم مشایی بازداشت شد

پایگاه اطلاع رسانی دادگاه انقلاب اعلام کرد: حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران مشاور احمدی نژاد توسط مامورین پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،پس از بازداشت حمید بقایی معاون اول رئیس جمهور سابق و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دقایقی قبل اسفندیار رحیم مشایی نیز بازداشت شد.وی پس از آنکه روز پنجشنبه با حضور در برابر سفارت انگلیس حکم قضایی بقایی را به آتش کشید، این حکم را ناعادلانه و برآمده از کانون های تصمیم گیر خارج از کشور عنوان کرده بود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده وکیل مشایی در گفت و گو با رسانه ها گفت: موکلم به علت آتش زدن حکم صادره برای بقایی در مقابل سفارت انگلستان توسط مأموران امنیتی و در مقابل منزل خود بازداشت شد.

مشایی عصر امروز با حضور در منزل بقایی ضمن تأکید بر پاکدستی وی مدعی شده بود قوه قضائیه به زور و ناعادلانه احکامی را منسوب کرده و بقایی را در شرایط سختی قرار داده است.

پایگاه اطلاع رسانی دادگاه انقلاب اعلام کرد: حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران نامبرده توسط مامورین پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ