کد خبر: ۷۶۰۷۰
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

دلایل مثبت و منفی خروج موقتی ۹ شرکت از تابلو معاملات

دلایل مثبت و منفی خروج موقتی ۹ شرکت از تابلو معاملات

در جریان معاملات امروز ، نماد ۸ شرکت بورسی و یک شرکت فرابورسی به دلایل مختلف بسته و برخی برای امروز آماده بازگشایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام ، نماد 9 شرکت به دلایل مختلف متوقف اما مقرر شد چند شرکت امروز بعد از وقفه ایی کوتاه به تابلو معاملات برگردند.

براساس این گزارش، سرمایه‌گذاری‌ غدیر از تغییر حسابرس علی البدل به حسابرس اصلی به دلیل عدم انطباق با ضوابط و دستورالعمل سازمان بورس خبر داد و طی آن موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارقام نگر آریا به جای موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آرمان نوین رسیدگی معرفی شد.

علت توقف نماد سرمایه گذاری گروه توسعه ملی هم ناشی از عدم فروش بلوک 15.8 درصدی دوده صنعتی پارس بود که دیروز توسط "وبانک" عرضه اما به فروش نرسیده بود.

‌پگاه‌آذربایجان‌غربی‌ و سیمان‌هرمزگان‌ هم بعد از افزایش 20 درصدی قیمت سهام در 5 روز کاری ، شاهد توقف نماد شدند تا در قالبی مشخص ، علت رشد سهام را توضیح دهند.

ایرکاپارت صنعت هم از انعقاد قرارداد مهم و مربوط به ساخت و فروش 50000 عدد دریچه گاز موتورسیکلت به ارزش 2.5 میلیارد تومان خبر داد و موقتا" از تابلو معاملات بورس خارج شد.

گروه دارویی برکت و قند شیرین‌ خراسان‌ هم از برنامه مزایده فروش 100 هزار متر مربع زمین تفکیک شده واقع در شهرک دارویی برکت و دو آپارتمان نوبت دوم در 20 فروردین سال آینده خبر دادند.

علت خروج موقت صنایع شیمیایی سینا ، فروش ملک اداری دفترمرکزی تهران به ارزش 7.9 میلیارد تومان بود.

شرکت فرابورسی تولید مواد اولیه داروئی البرز بالک نیز اعلام کرد در صدد فروش املاک واقع در شهر صنعتی کاوه - نبش خ سوم شامل 19.900 متر مربع زمین و حدود 9.100 متر مربع ساختمان های تولیدی ، اداری و انبار به قیمت پایه 12 میلیارد تومان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ