کد خبر: ۷۶۰۷۸
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷

پیش بینی آقای رئیس خوشحال از تداوم تورم تک رقمی در سال آینده

پیش بینی آقای رئیس خوشحال از تداوم تورم تک رقمی در سال آینده

رییس کل بانک مرکزی با اعلام خوشحالی از تک رقمی شدن تورم در سال جاری و پایبندی دولت ، پیش بینی کرد این متغیر در سال آینده هم تک رقمی بماند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی اله سیف در حاشیه آخرین نشست هیات دولت با اظهار مسرت از رسیدن دامنه تورم تک رقمی در سال گذشته به شبکه خبر گفت: مطمئنا در سال جاری نیز این تورم تک رقمی حفظ خواهد شد و با استمرار و ادامه انظباط پولی و مالی که دولت به آن پایبند است در سال آینده هم تورم تک رقمی را خواهیم داشت.این انظباطی که دولت به ان باور دارد می تواند زمین ساز تحقق رشدهای اقتصادی،توسعه صادرات و ایجاد اشتغال شود.

وی با اشاره به دستاورد ارزشمند ایجاد اشتغال در سال جاری و ادامه این فعالیت ها جهت فراهم شدن رفاه بیشتر برای ملت،درخصوص محقق شدن شعار سال گفت: در زمینه تولید نظام بانکی و دستگاه های دیگر تلاش های زیادی را به کار گرفتند،اقدامی که در جهت حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و بردن تولید در اقصا نقاط نقش بسیار موثری در تحقق رشد اقتصادی داشت. خوشبختانه در 9 ماهه سال جاری رشد اقتصادی بدون نفت بالای 4 درصد بود و امید می رود در 3 ماهه پایانی سال هم دستاوردها مثبت باشد ،این شرایطی است که می تواند رشد و توسعه را برای ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ