کد خبر: ۷۶۱۰۷
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸

عرضه ۱.۱۳ هزار میلیاردی انواع اوراق توسط یک شرکت تامین سرمایه
در سال جاری رخ داد:

عرضه ۱.۱۳ هزار میلیاردی انواع اوراق توسط یک شرکت تامین سرمایه

معاون شرکت تامین سرمایه تمدن از انتشار بیش از ۱.۱۳ هزار میلیارد تومان انواع اوراق بدهی به منظور تامین مالی پروژه های صنایع مختلف خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بابک باقری معاون خدمات تامین مالی شرکت تامین سرمایه تمدن از انتشار بیش از 1.13 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی به منظور تامین مالی پروژه های صنایع مختلف خبر داد و گفت: این میزان تامین مالی نقش مثبتی در راستای تامین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز این شرکت ها و همچنین رشد و توسعه صنایع مختلف و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور داشته است.

وی ادامه داد: همکاران تامین سرمایه تمدن در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی ؛تولید – اشتغال "نامگذاری شده بود تلاش کردند تا با برنامه ریزی مناسب مسیر تامین مالی پروژه های مختلف در حوزه های گوناگون را میسر کنند.

این مقام مسئول افزود: عرضه انواع اوراق در صنایع مختلف توسط تامین سرمایه تمدن در راستای سیاست های دولت و به منظور  کاهش بیکاری، رشد اشتغال و رونق  تولید منتشر و عملیاتی شده و امید می رود تداوم این روند بتواند زمینه را برای رشد و آبادانی کشور مهیا کند. در این میان برای تامین مالی پروژه های تولید قطعات خودرو و در راستای خودکفایی، تلاش شد تا پروژه تامین مالی 85 میلیارد تومانی اوراق مرابحه سایپا یدک به عنوان اولین اوراق منتشر شده در سال 96 انجام شود.

باقری ادامه داد: همچنین در سال گذشته انتشار 100 میلیارد تومان اوراق مرابحه کرمان موتور، 400 میلیارد تومان اوراق سلف موازی پتروشیمی بندر امام، 500 میلیارد تومان اوراق سلف نفت دولت، 40 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد ماهتاب گستر و 10 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد سیمان اصفهان توسط این شرکت انجام شده است.

به گفته باقری شروع انتشار اوراق بدهی در سال 96 با انتشار اوراق مرابحه سایپایدک  و اتمام این قبیل اوراق توسط تامین سرمایه تمدن با عرضه اوراق سلف موازی استاندارد سیمان اصفهان بود و امید می رود این مهم گام بزرگی در جهت توسعه و همچنین تحقق اهداف تدوین شده در زمینه تامین مالی پروژه های مختلف در کشور  باشد.

وی هدف گذاری تامین سرمایه تمدن در سال 97 را تامین مالی پروژه ها و شرکت ها در صنایع گوناگون به منظور کمک به رشد و اعتلای صنایع داخلی اعلام کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ