کد خبر: ۷۶۱۲۸
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱/۵

تسویه سود سهام عدالت روستاییان و عشایر آغاز شد
سازمان خصوصی سازی:

تسویه سود سهام عدالت روستاییان و عشایر آغاز شد

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: تسویه سود سهام عدالت گروه روستاییان و عشایر از امروز به تدریج آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: تسویه سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 95 شرکت های سرمایه پذیر مربوط به روستاییان و عشایری که شماره شبا حساب های آنان متعلق به بانک ملی بوده، از امروز آغاز می شود.

بالغ بر 2 میلیون نفر از روستاییان و عشایر که شماره شبا بانکی تاییدی آنان متعلق به بانک ملی است، بخش اولیه سود سهام را در دی ماه گذشته دریافت کرده اند.مبلغ واریزی این افراد در این مرحله، دو سوم باقیمانده سودی است که مرحله اول آن را در دی ماه دریافت کرده بودند.با این واریز، سود سهام تمامی روستاییان و عشایر کامل شده و این قشر از مشمولان سهام عدالت مطالبه سود نخواهند داشت.

سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام اینکه واریز سود تکمیلی آخرین گروه مشمولان نیز در روزهای پایانی سال 96 اجرایی شد، ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه فقط پرداخت سود قسمت تکمیلی بخشی از کارکنان و بازنشستگان باقی مانده ،مابقی سود کارکنان و بازنشستگان که هنوز قسمت تکمیلی سود خود را دریافت نکرده اند نیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز شود.

بنابراین گزارش، تسویه سود سهام عدالت کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی که حدود 9 میلیون نفر هستند، از 28 اسفند ماه گذشته آغاز شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ