کد خبر: ۷۶۱۶۶
۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱/۷

بازجویی دوباره از نتانیاهو و همسر برای پرونده فساد مالی

بازجویی دوباره از نتانیاهو و همسر برای پرونده فساد مالی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسر وی بار دیگر در پرونده فساد مالی بازجویی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر، بازجویان ستاد مبارزه با فساد در پلیس رژیم اسرائیل، بنیامین و سارا نتانیاهو به همراه یکی از پسران آنها را  مورد بازجویی قرار دادند.

بازجویی از همسر و پسر نتانیاهو به صورت جداگانه انجام می‌شود ولی بنا بر اعلام رسانه‌های رژیم اسرائیل، بازجویان در مدت بازجویی از آنها با یکدیگر در ارتباط هستند تا تناقض‌های احتمالی را در پاسخ ها بیابند.این نهمین جلسه بازجویی پلیس از نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل به عنوان مظنون در سه پرونده فساد است که به پرونده‌های هزار، 2 هزار و 4 هزار معروف شده اند.

نخستین پرونده فساد نتانیاهو یا پرونده هزار به دریافت رشوه از بازرگانان مربوط است.در دومین پرونده موسوم به 2 هزار که نخست وزیر رژیم اسرائیل از آرنون موزس صاحب امتیاز روزنامه یدیعوت آحارانوت خواسته بود در پوشش خبری مطلوبی از نتانیاهو و خانواده ارائه دهد تا در عوض نتانیاهو نیز در فعالیت روزنامه رقیب یدیعوت، اسرائیل‌هیوم، محدودیت هایی ایجاد کند.

نتانیاهو در پرونده 4 هزار نیز متهم است میلیون ها دلار تسهیلات مالی در اختیار شاؤول الویخ مالک یک شرکت بزرگ قرار داده تا پایگاه خبری والا که زیر نظر این شرکت است، از نخست وزیر و خانواده‌ حمایت رسانه‌ای کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ