کد خبر: ۷۷۲۸۹
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱/۱۵

آخرین وضعیت
بورس پرس خبر می دهد:

آخرین وضعیت "های وب" برای بازگشایی نماد و انتشار گزارش عملکرد ۱۲ ماهه

بررسی های سازمان بورس از نتیجه رای مفصل و طولانی جامعه حسابداران رسمی درباره "های وب" ادامه دارد و این شرکت اقدام به انتشار گزارش عملکرد ماه آخر سال گذشته و ۱۲ ماهه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی آخرین وضعیت بازگشای نماد "های وب" منوط به اتمام بررسی های سازمان بورس از نتیجه رای مفصل و طولانی جامعه حسابداران رسمی ایران شده که این شرکت بورسی اقدام به انتشار گزارش عملکرد ماه آخر سال گذشته و 12 ماهه کرد.

براساس این گزارش، آخرین پیگیری های بورس پرس هم نشان می دهد سازمان بورس فرایند بررسی ها را در جریان دارد و در حال مستندسازی برای رفع ابهامات مربوط به صورت های مالی سال های 94 و 95 و 6 ماهه سال گذشته "های وب" بوده و این احتمال را در نظر دارد که بعد از دریافت گزارش حسابرسی شده سال مالی قبل ، اقدام به بازگشایی نماد کند که از 22 آذر بسته مانده است.

بنابراین ، در شرایط کنونی زمان بازگشایی نماد این شرکت مشخص نیست و بستگی به اتمام بررسی های کارشناسی و تصمیم هیات مدیره سازمان بورس دارد که طی روزهای آینده مشخص خواهد شد آیا نماد "های وب" بدون گزارش حسابرسی شده صورت های مالی سال مالی قبل در فروردین باز خواهد شد یا به دریافت گزارش منوط و در اردیبهشت ماه باز خواهد شد.

به هر ترتیب ، شرکت داده گستر عصر نوین در شرایطی طی اسفندماه گذشته قادر به تحقق درآمد 33 میلیارد تومانی انواع خدمات شده  که جمع درآمد 12 ماهه سال گذشته به 356 میلیارد تومان رسیده که معادل 88 درصد از بودجه اعلامی است.

بودجه "های وب" در سال مالی قبل تر 303 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ