کد خبر: ۷۷۳۱۴
۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱/۱۸

آمار ۱۲ ماهه ایران خودرو و نوید تعدیل مثبت سود سال مالی قبل
یک کارگزاری بررسی کرد:

آمار ۱۲ ماهه ایران خودرو و نوید تعدیل مثبت سود سال مالی قبل

آمار تولید و فروش ۱۲ ماهه سال گذشته ایران خودرو با تولید ۷۰۵ هزار و ۳۰۷ انواع دستگاه و فروش ۷۰۳ هزار و ۲۰۹ دستگاه همراه شده و یک کارگزاری از نوید تعدیل مثبت در سود سال مالی قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان انتشار گزارش عملکرد تولید و فروش یک و 12 ماهه گذشته شرکت های بورسی و فرابورسی ، ایران خودرو نیز اقدام به ارایه این آمار کرد که با تولید 705 هزار و 307 انواع دستگاه و فروش 703 هزار و 209 دستگاه همراه بود.

در این رابطه بهاره حیدری مقدم از کارگزاری بانک توسعه صادرات در تحلیل آمارهای منتشره "خودرو " اعلام کرد: ایران خودرو اسفند سال گذشته ماه خود را بدون انتشار آمار فروش قطعات منتشر کرد که موفق به فروش 2344 میلیارد تومان انواع محصول (معادل 13 درصد از بودجه کل شرکت) شده است.

همچنین مجموع کل فروش شرکت در سال مالی 96 به مبلغ 22 هزار و 863 میلیارد تومان (معادل 122 درصد از بودجه) رسیده است. از منظر مقداری نیز شرکت موفق به پوشش 122 درصدی بودجه شده است.

ایران خودرو در سال مالی قبل قادر به فروش 703 هزار دستگاه شده که در پیش بینی 575 هزار دستگاه بود. همچنین در سال مالی 95 موفق به فروش 650 هزار دستگاه شده است.

کل مبلغ فروش "خودرو" در سال مالی 95 و با احتساب قطعات، 25 هزار و 612 میلیارد تومان بوده و پیش بینی سال 96 نیز بدون احتساب قطعات ، 18 هزار و 709 میلیارد تومان بوده است.

با این اوصاف عملکرد مثبت شرکت در 12 ماهه سال 96 ، نوید تعدیل مثبت در سود هر سهم سال مالی قبل را می دهد.

وضعیت مبلغ فروش در سال مالی 96

وضعیت مقداری فروش

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ