کد خبر: ۷۷۳۱۸
۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱/۱۸

حملات تند علم الهدی به دولت در خصوص فیلترینگ تلگرام

حملات تند علم الهدی به دولت در خصوص فیلترینگ تلگرام

خطیب نماز جمعه مشهد ضمن واکنش به موضع عربستان، با حملات تندی به دولت درخصوص فیلترینگ تلگرام گفت:حالا که به این نتیجه رسیدید فیلتر کنید، آن را گردن رهبری نیندازید.بیخود گفتید دست ما روی دکمه فیلتر نخواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، ائمه جمعه تهران و مشهد این هفته به موضع عربستان علیه ایران واکنش‌های تندی نشان دادند البته احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، صلاح دید بعد از عربستان سراغ دولت برود و به‌ویژه در ماجرای تلگرام، حملات تندی به دولت داشته باشد. 

وی با اشاره به سفر اخیر ولیعهد عربستان به ایالات متحده گفت: حاکم جوان سعودی اخیرا در آمریکا با دو نشریه تایم و آتلانتیک مصاحبه و اعلام کرده، با اسرائیل نقطه‌ مشترک داریم و این دشمن مشترک، ایران است،به‌جز دشمن مشترک حتی در فعالیت‌ها و اهداف اقتصادی نیز با اسرائیل اشتراکاتی داریم و آن ‌زمان خواهید دید بعد از مصر اولین کشوری خواهیم بود که اسرائیل را به رسمیت می‌شناسیم.

این مقام مسئول افزود: اسرائیل غاصب نیست و این سرزمین خود آنها بوده و گولدبرگ سردبیر این نشریه غافل‌گیر شده و گفته این اولین رهبر کشور عربی است که چنین مسئله‌ای را مطرح کرده است.بنا بر اعلام سازمان بهداشت دولت سعودی،بخش عمده عربستان را مرض گال گرفته اما حاکم این کشور همه ثروت این کشور را به پای ترامپ ریخته و برای درمان مردم خود از مرض گال هیچ اقدامی نکرده و این غیر از آن است که مردم به جنگ با یمن گرفتار هستند. آیا وقت آن نیست که این مردم قیام کنند.امیدواریم سال چهلم انقلاب ما، سال قیام همه ملت مسلمان علیه این حکام ظالم باشد و ریشه استکبار را نابود کنند.

علم‌الهدی که از طرفداران پروپاقرص فیلتر تلگرام است، بعد از عربستان سراغ دولت رفته و گفت: از چهار سال پیش در همین مکان مقدس و از همین تریبون مسئله فیلتر شبکه‌های خارجی را مطرح کردم، اما شما فحش دادید و جنجال کردید و حالا خود به این نتیجه رسیدید که تمام مشکلات و مفاسد اخلاقی ناشی از همین است. حالا خود می‌خواهید فیلتر کنید و آن را به گردن رهبری بیندازید. بیخود گفتید دست ما روی دکمه فیلتر نخواهد رفت،اگر هنوز هم چهار شبکه خارجی سنگ این شبکه‌ها را می‌زنند، به خاطر رضایت آنها مشکل را گردن رهبری نیندازید. خدایا به همه مسئولان که دل آنها می‌خواهد کار کنند، بصیرت رهبرشناسی عنایت بفرما.

وی ادامه داد: به‌هر‌حال این رهبر، رهبری این مملکت است، هم رهبر ملت و هم رهبر دولت است. تمام مسئولیت‌های شما چه در مجلس و چه دولت بدون ‌تنفیذ این رهبر مشروعیت نداشته و حرام است. این درست نیست که مردم ما مقید به اجرای فرمان رهبری، جنس مرغوب و پارچه مرغوب خارجی نخرند، اما مسئولان با کشورهای خارجی قرارداد ببندند که کل ثروت به خارج برود. رسم شده که به حرف رهبری گوش نمی‌کنند و بعد شکست می‌خورند و مشکلات را به گردن رهبری می‌اندازند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ