کد خبر: ۷۷۳۷۳
۱۱:۱ - ۱۳۹۷/۱/۱۹

سانسور صحبت های عادل فردوسی پور در برنامه مهران مدیری

سانسور صحبت های عادل فردوسی پور در برنامه مهران مدیری

صحبت های مجری و تهیه‌کننده برنامه نود در برنامه تلویزیونی دورهمی و مربوط به حضور زنان در ورزشگاه سانسور شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از روزنامه شرق، عادل فردوسی‌پور میهمان برنامه جمعه‌ شب دورهمی در بخشی از گفت‌وگو با مهران مدیری به حمایت از حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال پرداخت اما سانسور صحبت‌های او باعث شد تا منظور صحبت‌های او تغییر کند. وی ابتدا گفت: ببینید اینجا خانم و آقا کنار هم نشستند و هیچ مشکلی پیش نیومده. در ادامه مصاحبه قطع شد و صحبت‌های وی درباره فضای نه‌چندان سالم ورزشگاه‌ها روی آنتن رفت. ظاهر مصاحبه این را نشان می‌داد که فردوسی‌پور از جو ورزشگاه انتقاد کرده است.

اصل ماجرا اما کاملا متفاوت بوده است. مجری نود با اشاره به حضور کنار هم آقایان و خانم‌ها در برنامه دورهمی تأکید داشته که باید در ورزشگاه‌ها هم چنین اتفاقی بیفتد. او ابراز امیدواری کرده حضور خانواده فضای کنونی ورزشگاه‌ها را سالم کند. در واقع صحبت‌های فردوسی‌پور بر تأثیر مثبت حضور خانواده‌ها در ورزشگاه تأکید داشت اما صداوسیما با سانسور جملات او معنای صحبت‌های وی را کاملا تغییر داد، گویی او با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه مخالف است.

دیروز خبر سانسور صحبت‌های فردوسی‌پور در برنامه دورهمی و فیلم مربوطه که منقطع‌بودن جملات عادل رانشان می‌داد، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد. چند سایت و خبرگزاری هم این مطلب را منتشر کردند. با انتشار و فراگیر‌شدن سانسور صحبت‌های فردوسی‌پور یک ‌بار دیگر بحث سانسور در کانون توجه‌ها قرار گرفت. چهارشنبه‌شب هم سانسور لوگوی باشگاه رم از سوی شبکه سه خبرساز شد و بازتاب جهانی پیدا کرد. در لوگوی این باشگاه ایتالیایی یک ماده گرگ در حال شیر‌دادن به دو کودک دوقلو است که مسئولان صداوسیما در اقدامی بحث‌برانگیز پستان گرگ ماده را مات کردند.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ