کد خبر: ۷۷۳۷۷
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱/۱۹

جنتی: به مقام معظم رهبری گفتم سخنرانی‌های شما از بهترین عبادات است

جنتی: به مقام معظم رهبری گفتم سخنرانی‌های شما از بهترین عبادات است

دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مخصوصاً در ابتدای سال گفت: این سخنرانی‌ها از بهترین عبادات بوده و شعارهای هر سال معنادار و حساب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا،احمد جنتی در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان شورای نگهبان گفت: اگر بگویم امام سیاستمدارترین انسان تاریخ است، مبالغه نیست چرا که همه‌ نقشه‌های دشمنان را می‌شناخت و آنها را خنثی می‌کرد. از اول انقلاب و در طول سال‌های پس از آن با چالش‌ها و خطرات زیادی روبرو بودیم اما این احاطه‌ بی‌نظیر امام بر چم و خم امور سیاسی بود که بر مشکلات فائق می‌آمد.

وی با اشاره به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مخصوصاً سخنان ابتدای سال افزود: من به وی عرض کردم این سخنرانی‌های شما از بهترین عبادات است.رهبری به خوبی همه‌ مشکلات و مسائل را متوجه شده و برای آن راه حل‌های مقتضی در نظر می‌گیرند. همین موضوع اقتصاد مقاومتی که می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات در حال حاضر باشد، نشان از هوش بالا و رصد دقیق از مشکلات است. هر چند که متأسفانه به اندازه‌ کافی مورد توجه متولیان امر قرار نگرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به تدبیر رهبری در نام‌گذاری سال‌ها گفت: شعارهای هر سال وی معنادار و حساب شده است. اگر به همین شعار سال جاری که حمایت از کالای ایرانی است عمل شود چه تأثیر شگرفی می‌تواند در اقتصاد داشته باشد.

جنتی با انتقاد از سیل قاچاق به ایران گفت: چرا دروازه‌ها اینقدر باز است چرا این‌همه لباس و پوشاک و وسایل منزل از چین و ترکیه قاچاق می‌شود. متأسفانه بعضی از این کالاهای قاچاق از مبادی گمرک هم وارد می‌شود.مردم باید از دولت، وزراء و مسئولین طلبکاری کنند و بگویند چرا تولید خوابیده است؟ چرا این همه بیکاری وجود دارد. اگر سرمایه‌ها به کار بیافتد بیکاری هم برطرف می‌شود. کسانی هستند که می‌توانند جلوی قاچاق را بگیرند اما به آنها مجال داده نمی‌شود.

وی با اشاره‌ مجدد به چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار داشت: سال 97 باید دوره‌ 40 ساله‌ انقلاب را بازخوانی کنیم، باید معلوم شود کجا بودیم و به کجا رفتیم، چه به دست آوردیم و چه از دست دادیم. دستاوردها و خدمات انقلاب باید تبیین شود تا برای ملت، جوانان و آیندگان مشخص شود چه انقلاب بزرگی به وقوع پیوست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ