کد خبر: ۷۷۳۸۹
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱/۱۹

دلار 5620 تومانی کرباسیان و سیف را به مجلس فراخواند/ آخرین قیمت ها

دلار 5620 تومانی کرباسیان و سیف را به مجلس فراخواند/ آخرین قیمت ها

ادامه یکه تازی های بازار ارز و سکه ثبت رکورد 5620 تومانی دلار موجب شد تا وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی به مجلس فراخوانده شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، افزایش دلار به 5620 تومان که رکورد تازه ایی بشمار می رود ، موجب شد تا وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی فردا دوشنبه راهی کمیسیون اقتصادی مجلس شوند و به نمایندگان توضیح دهند.

براساس این گزارش، آخرین وضعیت امروز بازار ارز نشان می دهد قیمت دلار و یورو و به همراه سکه و طلا بازهم افزایش یافته و طی آن هر دلار 5620 تومان، یورو 6700 تومان، پوند 7510 تومان ، سکه تمام طرح جدید و قدیم یک میلیون و 894 هزار تومان و یک میلیون 850 هزار تومان، نیم سکه 905 هزار و ربع سکه 601 هزار تومان شده اند. هر گرم طلای 18 عیار نیز به از 173 هزار تومان گذشت.

در این رابطه تسنیم اعلام کرد نادر قاضی پور در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: جلوی گرانی ارز را بگیرید تا مشکلات حاد اجتماعی، سیاسی و امنیتی حاصل نشود. نباید اجازه دهیم ریال ها به دلار تبدیل شود. ادامه این روند باعث ورشکستگی بانک ها خواهد شد.

علی لاریجانی رییس مجلس هم در پاسخ به این تذکر گفت: باید حساسیت لازمی در این زمینه وجود داشته باشد، البته کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این زمینه مامور شده و در اولین فرصت یعنی فردا نشستی را با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برگزار خواهد کرد. باید کمیسیون اقتصادی گزارشی از نشست مذکور به صحن علنی مجلس ارائه کند. از مسئولان نیز دعوت خواهیم کرد تا در خصوص علت گرانی های ارز و نحوه کنترل آن به نمایندگان توضیح دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ