کد خبر: ۷۷۴۱
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۹/۹

شفاف سازی مینو و افزایش سرمایه سه شرکت بورسی

شفاف سازی مینو و افزایش سرمایه سه شرکت بورسی

شرکت فرابورسی صنعتی مینو درمورد اثر عرضه سهام قاسم ایران درسودآوری شفاف سازی کرد. سه شرکت بورسی بهنوش ایران، پارس سرام و سرمایه گذاری پارس‌توشه هم افزایش سرمایه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی عرضه اولیه سهام شرکت قاسم ایران در 21 آبان، حمیدرضا قدری مدیرعامل شرکت فرابورسی صنعتی مینو و سهامدار عمده قاسم ایران با ارسال نامه ایی به سازمان بورس اعلام کرد: با توجه به عرضه 5 درصد دوم سهام شرکت قاسم ایران، درآمد سرمایه گذاری ها از محل فروش سهام فوق از 379.252 به 442.473 میلیون ریال تغییر می یابد. بنابراین با توجه به عدم تغییر سایر موارد پیش بینی شده در اطلاعات آتی این شرکت ، سود هر سهم از 1794 به 1920 ریال افزایش خواهد یافت.

براساس این گزارش،شرکت بهنوش ایران که باسرمایه 16.4 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس حضور دارد،از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران، 45.8 درصد معادل 7 میلیارد و 532 میلیون تومان افزایش سرمایه می دهد تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای انجام شده در واحدهای شیروان و گچساران، اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت های مالی باشد.

پارس سرام دیگر شرکت کوچک حاضر در بازار دوم معاملات بورس نیز از محل آورده نقدی سهامداران 100 درصد به سرمایه فعلی 3 میلیارد تومانی خود اضافه خواهد کرد. این تامین مالی 3 میلیارد تومانی جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات به منظور افزایش ظرفیت تولید انجام می شود.

سرمایه گذاری پارس‌توشه هم که با سرمایه 63 میلیارد تومانی دربازار اول حضور دارد، برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری انجام‌شده، 59 درصد معادل 37 میلیارد تومان افزایش سرمایه از طریق سود انباشته می دهد.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ