کد خبر: ۷۷۴۲۶
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱/۲۰

اعلام جزییات تغییر ساختارهای مالی بانک صادرات در فاینکس ۲۰۱۸
مدیرعامل خبر داد:

اعلام جزییات تغییر ساختارهای مالی بانک صادرات در فاینکس ۲۰۱۸

مدیرعامل بانک صادرات با اعلام حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و ایجاد فرصتی برای بانک ها از اعلام چند و چون تغییر ساختارهای مالی بانک صادرات در فاینکس ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حجت اله صیدی با تاکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه به سنا گفت: صنعت بانکداری یکی از بال های اصلی بازارهای مالی به شمار می رود. برهمین اساس حضور بازار پول در این نمایشگاه ضروری و در عین حال، بسیار موثر است.بانک ها می توانند در نمایشگاه های تخصصی خدمات جدید خود را به مشتریان ارائه دهند. علاوه بر این، نهادهای مربوطه می توانند در نمایشگاه گزارشی از شرایط مالی و منابع شرکت ها را به اطلاع مخاطبان خود برسانند.

وی افزود: در نمایشگاه های تخصصی نظیر فاینکس 2018 بانک ها این ظرفیت را دارند که از نزدیک با مشتریان و سهامداران خود در ارتباط باشند. به نظر می رسد این نمایشگاه موقعیت ویژه ای برای بازار پول به شمار می رود و بانک ها باید برای استفاده از این امکان، حضور قابل توجه و فعالی داشته باشند.

این مقام مسئول در خصوص تفاوت این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره های قبل گفت: یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی است تا بانک ها تحولات درونی خود در دوران پسابرجام را به اطلاع سرمایه گذاران برسانند. در دوسال اخیر و بعد از حصول برجام، حجم اعتبارات اسنادی گشایش ها افزایش چشمگیری داشته، همچنین روابط کارگزاری های بانک ها با کشور های دیگر توسعه قابل توجه ای داشته است. از سوی دیگر تبادلات ارزی طی مدت مزبور بسیار هموار تر شده و برهمین اساس باید این دوره از نمایشگاه را برای بانک ها بسیار مغتنم شمرد.

صیدی نمایشگاه بورس،بانک و بیمه را حلقه اتصالی میان بازار پول و بازار سرمایه بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه یکسری از محصولات بانک ها در اشتراک با بازار سرمایه است، این رخداد بین المللی را می توان حلقه اتصال این دو بازار دانست. در مواردی نظیر اوراق رهنی که به عنوان ابزار بازار پول و بازار سرمایه به شمار می رود، همجواری شرکت های سرمایه ای و بانک ها می تواند به عنوان فرصتی برای همکاری های بیشتر باشد.

وی اظهار داشت: بانک صادرات نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی دارد و در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات جدید است و مطمئنا از این فرصت بیشترین استفاده را می کند. به عنوان مثال تغییر در ساختارهای مالی این بانک از موضوعات بسیار مهم است که مطمئنا در نمایشگاه به تشریح آن ها پرداخته می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ