کد خبر: ۷۷۶۱۱
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱/۲۷

پاسخ رییس سازمان بورس به گلایه یک فعال درباره توقف

پاسخ رییس سازمان بورس به گلایه یک فعال درباره توقف "های وب" / آخرین خبر

رییس سازمان بورس به گلایه یکی از فعالان بازار سرمایه درباره توقف "های وب" پاسخ داد و آخرین بررسی ها هم نشان می دهد سازمان بورس منتظر دریافت نظر جامعه حسابداران رسمی درباره ۹ موضوع است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاپور محمدی در حاشیه افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در پاسخ به گلایه یکی از فعالان بازار سرمایه مبنی بر  بسته بودن نماد "های وب" گفت: هیات مدیره این شرکت باید تعدیلاتی را در صورت های مالی انجام دهد.

بنابراین گزارش، نماد این شرکت بورسی در حالی از ۸ آبان سال گذشته متوقف بوده که آخرین بررسی های بورس پرس نشان می دهد سازمان بورس بعد از دریافت و بررسی توضیحات 12 صفحه ای جامعه حسابداران رسمی ایران، هفته پیش 9 مورد از جمله یک مورد مهم و مربوط به تغییرات درآمدی و موثر در سود و زیان شرکت را مطرح کرده و منتظر دریافت نظر این نهاد است.

بنابراین مقرر شده نهاد ناظر بازار سرمایه بعد از دریافت نظر جامعه رسمی حسابداران ایران، در مورد بازگشایی نماد "های وب" در اولین فرصت یا دریافت گزارش حسابرسی شده سال مالی قبل و بازگشایی نماد بعد از دریافت این گزارش تصمیم گیری کند.

در صورتی که "های وب" ملزم به ارایه گزارش حسابرسی شده شود ، زمان بازگشایی نماد طولانی تر و در ماه های بعد انجام خواهد شد.
انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ