کد خبر: ۷۷۶۷۷
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱/۳۰

رونمایی از معاملات شرطی کارگزاری بانک پاسارگاد با ۶ مزیت

رونمایی از معاملات شرطی کارگزاری بانک پاسارگاد با ۶ مزیت

کارگزاری بانک پاسارگاد در سومین روز از یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از نرم افزار جدید معاملات شرطی پاسارگاد تریدر رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کارگزاری بانک پاسارگاد در سومین روز یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس2018) اقدام به معرفی نرم‌افزار جدید معاملات شرطی "پاسارگاد تریدر"کرد.

مصطفی اکبریان مدیر معاملات آنلاین کارگزاری بانک پاسارگاد با ارائه توضیحاتی درخصوص این نرم افزار گفت: در این نرم افزار سعی شده تا با استفاده از ایجاد معاملات شرطی زمان انجام معاملات برای معامله گران کوتاه تر و دسترسی به انواع نوسانات بازار بهینه تر شود. این سامانه معاملاتی دارای 6 سفارش شرطی و یک سیستم اعلان است که شامل سفارش خرید از محل فروش، فروش پس از خرید، انجام و لغو خرید، ویرایش زمانی و خرید از صف فروش است که در آینده نزدیک سفارش فروش از صف خرید نیز به آن افزوده می شود.

وی افزود: همچنین این نرم افزار دارای سیستم اعلان است بصورتی که هر اتفاقی که در بازار بیفتد،با تنظیم سیستم می توان از آن اطلاع پیدا کرد به عنوان مثال اگر حجم مبنای سهمی پر شود یا صف فروش یا خرید سهمی دچار ریزش یا جمع شود، این سیستم هشدار می دهد.

اکبریان گفت: این نرم افزار مزیت انجام معاملات عمده را نیز داراست که بدینوسیله سهامداران حقوقی می توانند حجم های بالایی از سهام را خریداری کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ