کد خبر: ۷۷۶۸۰
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱/۳۰

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکین،ارتقاء می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می دهد، ممکن است در مقطع به روز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.

این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس های پایه به مشترکین اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته ها و طرح های تشویقی اطلاع رسانی کرده است.
 
همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکین و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرد، با ارتقاء انجام شده بتواند به زودی خدمات متنوع تر و طرح های منعطف تری را به مشترکین ارائه کند.
 
انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ