کد خبر: ۷۷۶۸۱
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱/۳۰

مزیت استفاده از سامانه سینا تریدر درفاینکس ۲۰۱۸

مزیت استفاده از سامانه سینا تریدر درفاینکس ۲۰۱۸

فعالان بازار سرمایه می توانند با ثبت نام در سامانه معاملات برخط کارگزاری بورس بهگزین علاوه بر استفاده از خدمات ان ،از مزایای ارائه شده توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی رونمایی از سامانه معاملات برخط کارگزاری بورس بهگزین با نام سینا تریدر در بهمن سال گذشته که دارای 6 مزیت تنوع در ابزارهای معاملاتی(شامل نسخه ویندوز، وب، اندروید، آیفون و آیپد)، امکان ارسال معاملات شرطی، ارائه جامع اطلاعات تکنیکی و بنیادی با کمک وب سایت ره آورد 365،زیرساخت پلت فرم(API)،باشگاه مشتریان و افتتاح حساب آنلاین است،این کارگزاری درحال حاضر در یازدهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه در سالن 44 در غرفه خود پذیرای فعالان بازار سرمایه است.

بر این اساس،علاقه مندان می توانند با مراجعه به این غرفه در دوره برگزاری نمایشگاه علاوه بر ثبت نام در این سامانه معاملاتی و استفاده از خدمات ان ،از اشتراک 3 ماهه اولین سایت تحلیل تکنیکی پیشرفته بازار سهام ایران یعنی ره آورد 365 که توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا ارائه می شود،بهره مند شوند.

بنابراین گزارش،یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 27 تا 30 فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ