کد خبر: ۷۷۷۰۶
۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۲/۱

دستور وزیر برای تعطیلی معاملات آتی سکه صحت ندارد/ طرحی برای پیش فروش
در گفت وگوی عضو شورای عالی بورس با بورس پرس :

دستور وزیر برای تعطیلی معاملات آتی سکه صحت ندارد/ طرحی برای پیش فروش

عضو شورای عالی بورس، زمزمه دستور وزیر اقتصاد برای تعطیلی معاملات آتی سکه در بورس کالا را تایید نکرد و از طرح جدید برای پیش فروش سکه خبر داد .

حسین عبده تبریزی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در واکنش به این سئوال که آیا دستور وزیر اقتصاد مبنی بر تعطیلی معاملات آتی سکه در بورس کالا صحت دارد یا خیر؟ توضیح داد: این موضوع نه از سوی وزیر بلکه از طرف برخی مطرح شده بود که در نهایت تایید نشد.

وی ادامه داد: بنابراین نه تنها معاملات آتی سکه برقرار خواهد بود بلکه طرح پیش فروش سکه در بورس کالا هم ارایه شده و در صورت تصویب ، عملی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۲/۱
2
0
پاسخ
چرا دولت مردان میخوان با قانون عرضه و تقاضا مبارزه کنند زمانی که اخبار مهمی مثل تصمیم گیری ترامپ در مورد برجام وجود داره خوب معلومه تقاضا به سمت دارایی های امن میرود و در صورتی که برجام پایدار بمونه از این التهاب کم میشه پس چرا دولت مردان نمیگذارن بازار خودش تصمیم بگیره در تمام دنیا چند جا را سراغ دارید که هروز سیاست مداخله ای تو اقتصاد اتخاذ کنند جز ایران .اخه اون کسی که حرف از تعطیلی معاملات اتی میزنه برا جذب سرمایه مردم چه کار کردی بورس را رونق دادی یا اصلا با در امد داشتن مردم مشکل دارید شما حتما بازاری مثل بورس میخواند که دارایی مردم تو دوسال یک سوم بشه سهمی مثل صادرات میخوان که بعد از دوسال نصف سرمایه مردم را بسوزونه چرا واقعا افراد مطلع جامعه حرفی نمیزنن .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ