کد خبر: ۷۷۸۰۸
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۲/۳

دولت خواهان استفاده از پیام‌رسا‌های داخلی است اما موافق فیلترینگ هم نیست
نوبخت:

دولت خواهان استفاده از پیام‌رسا‌های داخلی است اما موافق فیلترینگ هم نیست

سخنگوی دولت با اعلام بی اطلاعی از دوتابعیتی بودن معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تاکید دولت بر استفاده از پیام‌رسا‌های داخلی برای شکستن انحصار بوده اما موافق فیلترینگ هم نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در نشستی خبری درباره مدیران دوتابعیتی دولتی اظهار داشت: مدیران دو تابعیتی تعریف دارد که وزارت اطلاعات مأمور شد آنها را شناسایی کند. سیاست دولت این است که از مدیران دوتابعیتی استفاده نشود.

وی درباره دوتابعیتی بودن کاوه مدنی معاون مستعفی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز گفت: در مورد وی اطلاعات دقیقی ندارم، از وزارت اطلاعات سؤال می‌کنم، اطلاع می‌دهم.

این مقام مسئول تاکید کرد: نیروی انسانی و مدیران نخبه سرمایه هستند و نباید با اتهامات غیراخلاقی نادرست، غیرعرفی و غیرشرعی آنها را از نظام خارج کنیم.نمی‌توانیم برای استفاده از منابع انسانی فقط به گرایش سیاسی آنها توجه کنیم،معتقدیم باید جلوی نفوذ گرفته شود ولی اینکه بگوییم هرکسی در خارج درس خوانده نفوذی است، غیراخلاقی است.

نوبخت درباره موضع دولت در استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی تصریح کرد: موضع دولت درباره استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی کاملا روشن است.‌ تاکید دولت برای استفاده از پیام‌رسا‌های داخلی را در جهت شکستن انحصار می‌دانیم‌ اما از سوی دیگر‌ موافق فیلترینگ نیست.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ