کد خبر: ۷۷۸۱۲
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۲/۳

واکنش وزیر بهداشت به اتهام نماینده مجلس و درخواست از قوه قضاییه

واکنش وزیر بهداشت به اتهام نماینده مجلس و درخواست از قوه قضاییه

وزیر بهداشت در واکنش به اتهام زنی یکی از نمایندگان مجلس ضمن درخواست از قوه قضاییه گفت: با بررسی ادعاهای وی، یا باید من کنار بروم یا این نماینده اخراج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از جماران، حسن هاشمی اظهار داشت: بعضی افراد در برابر رفتارهای غیراخلاقی مماشات می‌کنند آن‌قدر که گاه به نظر می‌رسد خدای ناکرده ریگی به کفش دارند. در این موارد، مردم انتظار دارند قوه قضاییه وظیفه خود را به درستی و به موقع انجام دهد.نباید می‌گذاشتیم دروغ‌گویی و زدن تهمت تا این حد رواج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شاهدیم بداخلاقی‌هایی از این دست سال‌هاست شروع شده و همچنان ادامه دارد،گفت: هرگاه مسئولان امر در برابر چنین رفتارهایی سکوت کردند، آسیب گریبان‌گیر خود آنها هم شد و در مواردی که باید سخت می‌گرفتند و سخت گیری نکردند، روزی هزینه آن را داده‌اند یا خواهند داد، هزینه‌ای که بسیار سنگین است.

این مقام مسئول افزود: در مورد توهین و اتهام زنی یکی از نمایندگان به بنده در جلسه علنی مجلس انتظار دارم قوه قضاییه به‌عنوان تجلی‌گاه عدل و انصاف بر من سخت بگیرد و با آن فرد به عدالت رفتار کند.پاسخ من به این نماینده به تنهایی کافی نیست، باید قانون اجرا شود تا مردم به قوه قضاییه اعتماد کنند. آن شخص تهمتی زده، اگر ادعای وی درست است،من برای تصدی وزارت فرد مناسبی نیستم، اما اگر این ادعا نادرست باشد باید از مجلس اخراج شود، جای چنین فردی در خانه ملت و بر مسند شریف قانون‌گذاری نیست.

هاشمی گفت: از قوه قضاییه انتظار داریم پرونده‌های تهمت و دروغ علیه مسئولان را تا انتها پیگیری کند در این صورت، وضعیت بهبود می‌یابد اما اشکال این است که وابستگی به این یا آن حزب یا طرفداری از یک جناح سیاسی خاص، توصیه‌ها و مصلحت اندیشی‌ها این مسیر را ابتر می‌کند.هیچ مصلحتی بالاتر از حقیقت نیست،هیچ چیزی گرانبهاتر از عمل به دین و آموزه‌های اسلام نیست، اسلام در ذات خود بدون نقص است و اگر نسل ما خدای نکرده دین گریز می‌شوند به دلیل رفتارهای نادرست ما است.

بنابراین گزارش،وزیر بهداشت درنشست علنی 28 فروردین در پاسخ به سوال نادر قاضی‌پور درباره علت مجوز واردات صافی دیالیز با وجود تولید در ایران گفته بود: محصولی که به اسم صافی دیالیز در ایران تولید می‌شود در حقیقت تولید نیست و اینجا فقط سر هم می‌شود.کسی نباید از شعار حمایت از تولید داخلی سوء استفاده و بخواهد جنس بی‌کیفیت خود را به دو برابر قیمت به مردم ارائه کند که این برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ