کد خبر: ۷۸۸۴۲
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۲/۴

تفاهم نامه ساخت پارک جدید پتروشیمی با مشارکت چین امضا شد
در راستای ارتقای همکاری های دو کشور:

تفاهم نامه ساخت پارک جدید پتروشیمی با مشارکت چین امضا شد

تفاهم نامه ساخت یک پارک جدید پتروشیمی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فدراسیون صنایع شیمی و پتروشیمی چین به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و لی شان شونگ رییس هیئت مدیره فدراسیون صنایع شیمی و پتروشیمی چین(CPCIF) شب گذشته تفاهم نامه ساخت یک پارک جدید پتروشیمی را امضا کردند.

حسین علی مراد مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره امضای تفاهم نامه میان ایران و چین به نیپنا گفت: این تفاهم نامه به دنبال توافق روسای جمهوری ایران و چین درسال 94 مبنی بر گسترش همکاری های دوکشور در بخش انرژی به ویژه صنعت پتروشیمی به امضا رسید و قرار است که شرکت های چینی در بخش های مختلف نحوه سرمایه گذاری و همکاری های خود دراین پارک را نهایی کنند.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت NDRC به نمایندگی از دوکشور زمینه ارتقای همکاری های دو کشور در بخش پتروشیمی را نهایی خواهند کرد و پارک جدید پس از بررسی های کارشناسی و دقیق جانمایی شده و نحوه فعالیت و نوع محصول تولیدی با توجه به شرایط محل از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام خواهد شد.

علیمراد ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان متولی توسعه درصنعت پتروشیمی کمک خواهد کرد تا بهترین محل و نوع طرح ها مشخص شود. مکان یابی از سوی شرکت های چینی آغاز شده و به زودی پیشنهادهای خود را اعلام خواهند کرد که در صورت تایید وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی مراحل بعدی همکاری ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ