کد خبر: ۷۹۰۱۸
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۲/۱۱

علت افزایش قیمت نفت در مبادلات امروز

علت افزایش قیمت نفت در مبادلات امروز

قیمت نفت پس از دیدار وزیر امور خارجه آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بازارهای جهانی با 7 سنت افزایش، بشکه‌ای ۷۴ دلار و ۷۶ سنت معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، امروز در بازارهای جهانی قیمت نفت برنت ۷ سنت افزایش یافت و بشکه‌ای ۷۴ دلار و ۷۶ سنت معامله شد. نفت وست تگزاس آمریکا هم رشد ۹ سنتی را تجربه کرد و بشکه‌ای ۶۸ دلار و ۶۶ سنت به فروش رفت.قیمت نفت پس از دیدار وزیر امور خارجه آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بازارهای جهانی افزایش یافت.

 قیمت بالای نفت حساسیت کمتری را در بورس ایجاد کرد اما شرکت‌های آمریکایی نگرانی‌های زیادی درباره افزایش قیمت نفت و دیگر کالاهای اساسی دارند. با وجود این در بخش‌های بهداشتی، شاخص SPXHC، به میزان ۱.۶ درصد کاهش داشت و فشار بر روی شاخص S&P500 هم بیشتر شد. همچنین شاخص‌های AGN و سلگن کورپ روند کاهشی داشتند. 

ترامپ تا ۱۲ می قرار است درباره برجام و موضع آمریکا در باره توافق هسته‌ای با ایران تصمیم بگیرد. بازارهای جهانی اکنون متأثر از این فضای تنش‌زا در بازار هستند و همین مسئله باعث شده تا تقاضا افزایش یابد.

والتر زیمرمن رئیس تحلیل‌گران در ICAP گفت: بزرگ‌ترین مسئله این است که ترامپ درباره برجام چه تصمیمی خواهد گرفت و متقابلاً واکنش ایران برای این تصمیم چه خواهد بود و این مسئله است که تحلیل‌های بنیادی را با ابهام مواجه کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ