کد خبر: ۷۹۰۳۰
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۲/۱۲

ثبت رکورد کمترین فروش برای دو پرچمدار سامسونگ و اپل

ثبت رکورد کمترین فروش برای دو پرچمدار سامسونگ و اپل

دو گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ و اپل بر خلاف انتظارات با کمترین میزان فروش و استقبال مردم و کاربران مواجه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از وب سایت فون آرینا، دو گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ و اپل یعنی گلکسی اس 9 و آیفون 10 بر خلاف تصور مدیران این شرکت‌ها با کمترین میزان فروش و استقبال مردم و کاربران مواجه شده‌اند.جالب اینجاست که استقبال از این دو پرچمدار جدید و شگفت‌انگیز در کشورهای میزبان و میهن خود یعنی ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی، نسبت به سایر جهان با کاهش بیشتری مواجه شده است.

بارها گفته شده بود آیفون 10 بسیار کمتر از آنچه که پیش بینی می‌شد، به فروش رسید و اپل نیز به همین خاطر مجبور شده میزان تولید و عرضه خود را در بازار به حداقل برساند.حالا طبق تازه‌ترین گزارش‌ها، گلکسی اس 9 نیز ظاهرا به سرنوشت همتای آمریکایی خود یعنی آیفون 10 دچار شده و رکورد کمترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را شکسته است.

به گفته تحلیلگران، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شد مردم و کاربران چندان از گلکسی اس 9 استقبال نکنند، شاید این باشد که به عقیده مردم، این پرچمدار فرق چندان زیادی با نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس 8 ندارد.

هرچند که وضعیت کلی و میزان فروش گلکسی اس 9 از آیفون 10 بسیار بیشتر است اما به طور کلی می‌توان گفت این دو غول فناوری تولیدکننده گوشی همراه،در جدیدترین پرچمدار خود موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ