کد خبر: ۷۹۰۴۸
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۲/۱۵

تاکید مجلس به زیرساخت های واجب پیام‌رسان‌های داخلی

تاکید مجلس به زیرساخت های واجب پیام‌رسان‌های داخلی

عضو کمیته ارتباطات مجلس از ورود جدی قوه مقننه به ایجاد زیرساخت‌ برای پیام‌رسان‌های بومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیده زرآبادی بااشاره به اینکه پیگیری‌های لازم درباره زیرساخت‌های شبکه ارتباطی در  کمیته ارتباطات مجلس در حال انجام است، به تسنیم گفت: باید از پیام رسان‌های داخلی حمایت کنیم.برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی باید بستری شفاف در رقابت ایجاد شود،باید شفافیت لازم در بحث حمایت‌ها از پیام‌رسان‌های داخلی و اینکه این پیام‌رسان‌ها چگونه انتخاب شده‌اند و در آینده این پیام‌رسان‌ها قرار است چه اقداماتی انجام دهند و چه تعداد توانسته‌اند عضوگیری داشته باشند، انجام شود.

وی افزود:در بحث زیرساخت‌ها مشکلاتی در شبکه ارتباطی وجود دارد. در همین راستا جلساتی با وزیر ارتباطات داشته‌ایم و موضوعات مختلف نیز به وی انتقال داده شده و باید به صورت عملی این مشکلات حل شود.در این کمیسیون و در غالب کمیته ارتباطات در حال بررسی مشکلات زیرساخت‌ها هستیم،در کمیسیون فرهنگی نیز کمیته‌ای در حال کار بر روی فعالیت پیام‌رسان‌ها است.

زرآبادی گفت:جمعی از نمایندگان اخیراً نیز پیشنهادی مبنی بر تشکیل کمیسیون فضای مجازی را داده‌اند که باید برای بررسی این موضوع، طرح به صحن علنی مجلس بیاید.اخیراً مسئولان چند پیام‌رسان داخلی با حضور در کمیسیون صنایع به تشریح اقدامات در توسعه پیام‌رسان‌ها پرداخته‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ