کد خبر: ۷۹۰۸۱
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۲/۱۵

برنامه یک شرکت تأمین سرمایه در نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی

برنامه یک شرکت تأمین سرمایه در نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی

مدیرعامل یک شرکت تأمین سرمایه از حضور در نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی خبر داد و گفت: در دوران فعلی اقتصاد، بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های بازارسرمایه می‌تواند رویکرد مناسبی برای حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید بداغی مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه امین با اعلام حضور مرکز راهکارهای نیرو و انرژی امین به عنوان تنها نهاد مالی و مشاوره‌ای حاضر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام کرد: در سال‌های اخیر، کسری بودجه دولت و مشکلات ریشه‌ای نظام بانکی باعث شده افزایش سهم بازارسرمایه از تأمین مالی و تعمیق بازار بدهی، به‌منظور حل‌وفصل تنگنای اعتباری بنگاه‌ها، بیش‌از‌پیش، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مرکز راهکارهای نیرو و انرژی در تامین سرمایه امین با هدف ارائه راهکارهای مالی و مشاوره‌ای یکپارچه در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت کرده و در صدد است تا به زودی با بزرگترین هلدینگ‌های انرژی کشور در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ و تأمین مالی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کند.

بداغی با اشاره به عملکرد این شرکت در سال 96 اعلام کرد: تأمین سرمایه امین به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی موفق شد برای سومین بار رتبه نخست را در گروه واسطه‌گری‌های مالی به‌دست آورد. در کنار آن بالاترین میزان انتشار و بازارگردانی اوراق بهادار برای تامین مالی شرکت‌ها و صنایع را نیز در سال 96 به خود اختصاص دهد که از این حیث باسابقه‌ترین و پرافتخارترین شرکت تأمین سرمایه ایران به‌شمار می‌رود.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی برگزار و مرکز راهکارهای نیرو و انرژی امین در سالن 14 و 15 ، غرفه 414 حاضر خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ