کد خبر: ۷۹۱۰۲
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۲/۱۶

وزیر ارتباطات دستور رسیدگی به تخلف احتمالی اپراتور دوم داد

وزیر ارتباطات دستور رسیدگی به تخلف احتمالی اپراتور دوم داد

وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات توییتری یکی از کاربران، دستور رسیدگی به تخلف احتمالی شرکت ایرانسل را داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری از صفحه مربوط به مقررات استفاده از اینترنت همراه یکی از اپراتورهای تلفن همراه و خطاب قرار دادن وزیر ارتباطات در توییتر اعلام کرد: خبر دارید چه اتفاقی در ایرانسل و احتمالا سایر سرویس‌ها در حال افتادن است؟!

وی در تشریح این اتفاق افزود: ایرانسل اعلام کرده در صورت استفاده از فیلترشکن، با وجود خریداری بسته اینترنت،هزینه را براساس تعرفه آزاد محاسبه خواهد کرد! در سکوت دولت، به راحتی به خود حق می‌دهند که حقوق مصرف‌کننده را خدشه‌دار کنند.

بنابراین گزارش، با وجود اینکه بند مذکور در بخش نکته‌های مربوط به خرید آنلاین بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل روی سایت این اپراتور در حال حاضر وجود ندارد، اما وزیر ارتباطات خبر از پیگیری این موضوع داد.

محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به موضوع طی توییتی اعلام کرد: ضمن تشکر از اطلاع‌رسانی شما، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستم شکایت از شرکت ایرانسل را تا پایان روز یکشنبه رسیدگی کند و در صورت تخطی از مقررات، حقوق مصرف‌کنندگان اعاده شود.گزارش این رسیدگی تا پایان روز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای منتشر خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ