کد خبر: ۷۹۱۵۷
۱۵:۷ - ۱۳۹۷/۲/۱۷

احتمال تعویق ضرب‌الاجل ترامپ درباره برجام
عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد:

احتمال تعویق ضرب‌الاجل ترامپ درباره برجام

یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: ترامپ ممکن است ضرب‌الاجل 12 می درباره برجام را به تعویق بیندازد. بنابراین اروپایی‌ها می‌توانند مذاکره برای تقویت این توافق را دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان با نزدیک شدن به ضرب‌الاجل دونالد ترامپ برای تصمیم گیری درباره توافق هسته‌ای تلاش‌های خود را برای متقاعد کردن وی به ماندن در توافق افزایش داده‌اند.این در حالی است که مقامات ایران بارها احتمال هرگونه مذاکرات جدید را رد و تاکید کردند که توافق هسته‌ای غیرقابل مذاکره مجدد است.

تورن بری رییس کمیته نیروهای مسلحانه مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال به تعویق افتادن ضرب‌الاجل ترامپ خبر داد و به فاکس نیوز گفت: ممکن است وی مهلت تعیین شده در خصوص توافق هسته‌ای را به تعویق بیندازد. بنابراین انگلیس و فرانسه می‌توانند ایده مذاکرات جدید برای تقویت توافق را دنبال کنند.

وی ادامه داد: واشنگتن با خروج از توافق هسته‌ای، نظارت در ایران را از دست خواهد داد. فکر می‌کردم این یک توافق بد است اما سوال اصلی این است که اگر آمریکا از توافق خارج شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۲/۱۷
0
0
پاسخ
واقعا شاید ترامپ هیچ کاری نتونه بکنه ولی با این روشی که پیش گرفته تعین زمان اینده برا تصمیم گیری درواقع داره با اقتصاد ما بازی میکنه همگی نتیجه این جو روانیش را دیدیم بورس ما تو این چند وقت سقوط کرد وسکه ودلار هم هر روز یه نرخی داشت واقعا مسئولین باید با این سیاست امریکا مقابله کنند .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ