کد خبر: ۷۹۳۶۴
۰:۰ - ۱۳۹۷/۲/۲۵

تولید ریل
معاون بهره برداری ذوب آهن:

تولید ریل "ذوب" تایید شد/ بحران جدی و شدید آب

معاون بهره برداری ذوب آهن با اشاره به اقدامات گسترده این شرکت در زمینه کاهش مصرف آب، از تایید تولید ریل "ذوب" توسط راه آهن خبر داد و گفت: به زودی اولین محموله ارسال می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اردشیر افضلی با اشاره به برنامه ذوب آهن برای بهبود شرایط گفت: این شرکت فرابورسی شرایط خوبی پیدا کرده اما هنوز برای بهبود، کارهای بسیاری باید انجام شود که همت همه را می طلبد.

وی در خصوص شرایط تولید سال جاری توضیح داد: میانگین تولید بخش های کوره بلند و فولادسازی نشان می دهد سال جاری می توانیم به 2.6 میلیون تن تولید برسیم . تولید کوره بلند اکنون 8100 تن بود که رقم بسیار خوبی محسوب می شود . تولید فولادسازی بین 7100 تا 7200 تن بود که از امروز به 7700 تا 7800 تن می رسیم .

این مقام مسئول در خصوص طولانی شدن پروژه توسعه نورد 650 و تولید ریل هم گفت: این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می شود. ریل تنها یک محصول این کارگاه است که شرایط تولید آن بسیار متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر است، خوشبختانه هم اکنون ریل ذوب آهن توسط راه آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می شود .

به گفته افضلی کوره شماره یک برای تولید چدن راه اندازی می شود و این محصول بازار و قیمت مناسبی دارد.

وی ادامه داد: "ذوب" اقدامات گسترده ای در زمینه کاهش مصرف آب و همچنین تامین آب انجام داده و بسیاری اقدامات نیز درحال انجام است اما باید دقت کنیم بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت آب نیست را به وضوح مشاهده می کنیم. در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ