کد خبر: ۷۹۴۳۹
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۲/۲۶

تبریک فارسی ترامپ و ملانیا برای ماه رمضان

تبریک فارسی ترامپ و ملانیا برای ماه رمضان

ترامپ همراه با بانوی اول آمریکا در پیامی به زبان فارسی فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از صدای آمریکا، دونالد ترامپ به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان پیامی به زبان فارسی منتشر و اعلام کرد: همزمان با برآمدن ماه، بهترین درودها و آرزوهایم را به همهٔ مسلمانانی که در ایالات متحده و در سراسر جهان ماه رمضان را گرامی می‌دارند، تقدیم می‌کنم.

مسلمانان در ماه مبارک رمضان با همایش‌های دوستانه و نیایش، نزول قرآن به حضرت محمد را گرامی می‌دارند. بسیاری از آنها این زمان مقدس را با روزه‌داری، انجام کارهای نیک‌خواهانه، به جای آوردن نماز، و خواندن قرآن سپری می‌کنند.

ماه رمضان زمان تأٔمل و درون‌اندیشی با هدف ژرفا بخشیدن به رشد معنوی انسان و تازه کردن حس قدرشناسی برای موهبت‌های فراوان خداوند است. آنان که به مناسک ماه رمضان عمل می‌کنند با رعایت این روحیهٔ سپاسگزاری و اندیشیدن می‌توانند جوامع محلی ما را توانمند سازند، به نیازمندان کمک کنند و نمونه‌های خوبی از شیوهٔ مقدس زیستن باشند.

رمضان برای ما یادآور غنایی است که مسلمانان به بافت و ساختار مذهبی زندگی آمریکایی می‌افزایند. در ایالات متحده از این موهبت برخوردار هستیم که زیر یک قانون اساسی که از آزادی مذهبی پشتیبانی می‌کند و به انجام مناسک مذهبی احترام می‌گذارد، زندگی می‌کنیم. قانون اساسی تضمین می‌کند مسلمانان می‌توانند مطابق با آن چه وجدان‌ آنها دستور می‌دهد و بدون دخالت دولت، رمضان را گرامی بدارند.

با این کار قانون اساسی همچنین فرصت‌های گوناگونی را برای همهٔ آمریکایی‌ها فراهم می‌آورد تا درک‌ آنها را از روح انسان ژرف‌تر کنند.در حالی‌که افراد بسیار زیادی یکپارچه می‌شوند تا رمضان را گرامی بدارند، ملانیا و من هم به آنها می‌پیوندیم تا حلول یک ماه مبارک را آرزو کنیم. رمضان مبارک.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ